Gradonačelnik Novog Sada Milan Đurić komentarisao je reakciju udruženja i političkih stranaka na najavljenu izgradnju crkve, nakon što je naveo da ne zavređuje komentar.
Ludilo je izašlo na površinu.
Ako se nešto ne promeni odosmo svi u tri lepe...
Anunaki
04.03.2024 •
09:41
Nije sveto sve što sija
Ovaj je smešan i ko panker obični wanna be, ito tako je i hrišćanin i ima ideju šta je svetinja.
Aaaaa kad su puna usta svetinje prokletog čoveka koji je sam sebe prokleo mazanjem i licemerstvom, a građanima otvorene uši i oči, punih hrabrih srca kava su i dostojna svetinje, onda ko što kaže naš bend monohrom čiji frontmen je doktor na AI tehnologiji:
Sav taj lažni sjaj, izbledećeeee izbledećeeee
Dragoljub
03.03.2024 •
13:46
Koliko mora da bude poremećen neko ko izgovori nešto ovako: "Zarad istinitog informisanja građana Novog Sada koje pokušavaju da obmanu zbog mržnje prema veri srpskog naroda..." Živim u Novom Sadu više od 57 godina i nikada nisam osetio niti doživeo mržnju prema veri ili prema samom narodu kome pripadam! Bilo je, tokom vremena, pojedinačnih ispada koji su na prvi pogled delovali kao nacionalno obojeni ali se uvek na kraju ispostavilo da su bili izazvani ličnim animozitetom. Nažalost, današnji "političari" zloupotrebljavaju priču o nepostojećem međunacionalnom i međuverskom sukobu - zarad svojih sitnih interesa!
Bojan
03.03.2024 •
10:13
@Nina
Ako ti je Novi Sad "srpski gradić" to znači da gradove ni nemate xD
sNS wars
03.03.2024 •
05:03
Svetinja uzvraća udarac
Pre će biti da je udarila svetinja
Неко тамо
03.03.2024 •
01:13
Није лакрдија црква него њена локација, пријатељу. Мада можда и превише очекујем од вас назадњака...
Veteran
02.03.2024 •
23:35
predlog
Ionako se razmišlja o rušenju stadiona Karađorđe....Taman da na njegovom mestu izgradite veliki hram.Navijači,turisti a i stanovništvo da imaju gde da se krste kada vide na šta liči nekada najlepši grad.
Nina
02.03.2024 •
23:30
Samo Gradite
Raduje me ova vest!
Ovo je prvi put, da sam pročitala,nešto lepo, od kada je ovaj gradonačelnik.
Novi Sad je pre svega:
Srpski gradić.
Ns time
02.03.2024 •
18:52
Gradonacelnik koji se boji gradjana.
Jeste li ga videli kadgod da proseta bez svite obezbedjenja?
@Prosta stvar
02.03.2024 •
18:32
ponovo ćeš ponavljati školu
Ceo grad i gradska imovina je vlasništvo građana, vlasnika stanova, a ne partijskih namesnika i verskih poglavara
Vlado Subotic
02.03.2024 •
14:16
Treba crkva
Jedna mala crkvica u komsiluku ne bi bila suvišna....
Nebojsa
02.03.2024 •
13:40
Boxe pomozi.
Postacemo pravoslavna dzamahirija !??
Slucaj
02.03.2024 •
13:07
Vi ste udarili na svetinje kad su crkve i popovi stavljeni u sluzbu politike. Pogledajte samo ko sve ulazi u crkvu. Za moral ih pola culo nije.
Kremašica
02.03.2024 •
12:05
Eeee
A nekada si bio cool lik, panker.
Na sta si spao. Svadjas se sa svojim novosadjanima a znas da nisi u pravu. Ti branis leglo lopovluka - SPC?? Bas onako...bljuc. Ah da, sve zarad stranke. Pa jel moguce da je dotle doslo.. Tuga je Novi Sad postao.
Troll power
02.03.2024 •
11:48
Prosta stvar
02.03.2024 • 08:13
Ponovo u školu
Zemljište je gradsko i grad odlučuje tj izabranoi predstavnici a ne vlasnici drzavnih stanova otkupljenih za 200 DM koji pojma nemaju o svojini i treba pre svake pobune da se pitaju čije je to o čemu bih da komentarišem i odlučujem .
Neuki trolu, ti stanovi su bili dodeljivani univerzitetskim profesorima a ne trgovcima i švercerima. Ne bih rekao da neki neo-feudalac treba da ih uči pameti
pajo patak
02.03.2024 •
11:39
Udarili su na svetinje
na svetinje, ne u izgradnji, nego u planu u praznim glavama.
Branka
02.03.2024 •
11:01
Pa hajte, gradite bolnice, vrtiće i škole pa ćemo videti da li će se ljudi bunuti. Manipulator a ne gradonačelnik. A Novi Sad neka pokaže snagu i izadje u velikom broju na protest. Da se vidi koliko nas je!
Nada
02.03.2024 •
10:47
A Bazen na Naselju?
Umesto bazena (javno obecao prethodni gradonacelnik),dozvolili ste prljavi " buvljak" na Naselju.
Znate li uopste gde je Naselje i koliko stanovnika ima ?I koliko ljudi gravitira tom delu koji je predvidjen za sportski centar, sa bazenom? Ili ,vasim jezikom,KOLIKO JE TO GLASACA KOJE STE OBMANULI?
No
02.03.2024 •
10:34
Da li je pank propagirao crkvu
Novac za gradnju crkve preusmerite u ciscenje Novog Sada od djubreta i zelenog otpada. Uspeli ste da grad izgleda kao provincija.
Бранимир
02.03.2024 •
10:17
Склони се Градоначелниче!
Компликовано је улазити у дебату са тзв.Градоначелником Новог Сада. Пре свега, због тога што се он не усуђује да уђе у полемику са грађанима (комуницира само са непријатељима који му се непрестано привиђају) а затим што уопште није свестан тога у каквом граду живи и да није дорастао функцији коју "обавља". Једноставно, неопходна је персонална промена. То може да изведе странка на власти и без нових избора. Грађанима је потребан саговорник са којим се може нормално разговарати.
StAV
02.03.2024 •
10:02
Divno
Crkva u svakoj ulici nam je cilj, jer bez nje nam nema progresa niti boljeg i kvalitetnijeg zivota. Zemlja je ravna ploca, zene su niza bica, vrsnjacko nasilje je normala i lecicemo se iskljucivo molitvama. Mi smo jeftine baterije bez morala i kicme u sluzbi bahatih pojedinaca i losih djaka. Bice interesantno prolece ...
Prosta stvar
02.03.2024 •
08:13
Ponovo u školu
Zemljište je gradsko i grad odlučuje tj izabranoi predstavnici a ne vlasnici drzavnih stanova otkupljenih za 200 DM koji pojma nemaju o svojini i treba pre svake pobune da se pitaju čije je to o čemu bih da komentarišem i odlučujem .
Јован
02.03.2024 •
02:44
Клинац ми тражи новац да купи нешто у цркви. Након разговора одустао је. Није било присиле. Обичан разговор. Вера је универзална, цркве су само посредници. Има их довољно у Новом Саду. Што сте ви агресивнији и ја и моја породица смо све даље од вас. Наметање јавља презир а то се касније не да исправити.
Цркви тамо није место.
Djordje
02.03.2024 •
00:12
Znate, mi se zovemo sekularna drzava, bar tako pise u Ustavu. Izgradnju crkve NE sme da finansira drzava, jer te pare su pare svih gradjana, a nisu ni svi gradjani srbi, a nisu ni svi srbi vernici. U Nemackoj je to jako dobro reseno, ko se izjasnjava kao vernik, lepo 2% od plate ide crkvi, i da vidite koliko bi vernika ostalo, pa onda od tih 2 % lepo gradite , pa prvo kupite plac, pa dozvole pa sve ostalo sto ide uz gradnju, pa da vidimo koliko Srbi vole crkvu?!
Toliko
01.03.2024 •
18:43
On je gradjane novog sada nazvao "marginalcima". Pa mozda ti u jesmo koliko su nam plate i primanja dok su se oni trutovi na vlasti bezobrazno obogatili. Mi zivimo na margini jedva imamo za racune i rezije deljemo parizer "vucicevac". I zivimo na drustvenoj margini. Dok oni ruse, rade sta hoce i peru novce. Sto se tice verskog objekta kom nije mesto kraj gradske plaze koji silom zele da nametnu. Da ni jednom verskom objektu nije tu mesto ma kojoj konfesiji pripadao. Ovo je cisto maltretiranje gradjana ,zavrtanje ruke i usiju da se pokaze superiornost i nadmoc tiranske drzave nad slobodomislecim gradjanima. Pod parolom "eto ja imam moc moze mi se i stavicu ti tu sta ja mislim da treba a ti cuti i kusaj nemoj monogo da se bunis u protivnom ja cu tebi...." .
Nemanja
01.03.2024 •
14:24
Ovo me podsetilo na onomad kad su oni bilmezi iz EPK hteli da prave "kulturne stanice" revitalizacijom starih industrijskih prostora, pa su skapirali da je većina tih prostora divljački porušeno i na kraju je jedna od tih stanica bila na kamionu koji se besciljno vozao okolo. Eto sada i ove budale mogu da natakare i crkvu na kamion i rešena stvar.
KLF
01.03.2024 •
12:23
uDaRiLi Na sVeTiLjE!
Predvodnik
01.03.2024 •
11:57
Zašto se gradonačelnik i njegova svita, kao i istomišljenici, ne presele na Kosovo?! Tamo ima puno naših svetinja koje sada treba sačuvati, sad je prilika
da pokažete izdajnicima svojim primerom. Ah da, gde god ste vi branili svetinje i srpstvo Srbi su nestali. Jedino što vi umete da branite odlično je vaš interes. Dok ovim rodoljubima što vas podržavaju to dođe do glave proćiće isto kao i mi iz Hrvatske, nestaće im zemlja. Branili ste i nas iz HR pa se cela moja familija iselila, ona koja nije izginula, ostali su nam samo grobovi tamo.
Mile
01.03.2024 •
11:44
Vrtići i Škole
Ovom gradu su potrebni vrtići,škole,zelenilo,parkovi kao i parking mesta.Ali postoji razlog verovatno zašto čelnicu grada to ne vide.
Prsli Klark
01.03.2024 •
11:27
Bogougodno..
.... bi bilo da od tih para kupite skener ili magnetnu da se ljudi lece i ne cekaju godinu dana.
Ovo je zaista impresivno koliko vlast nema osecaj.
SRAMOTA!
Sesil
01.03.2024 •
08:51
Jadno! Isti komentar za svaku sifuaciju:udarate na državu, niste patriote, tajkuni... neprijatelji naroda..
S
01.03.2024 •
08:44
Ne
Poštovani, zaista crkvi tu nije mesto!
Jovan
01.03.2024 •
08:24
E Đuriću bruko jedna, pa tebi Bosanci uređuju grad.
Bane
01.03.2024 •
07:46
Realno
Djuricu , zaista nije potrebna crkva. I ove sto imamo u gradu su uglavnom prazne. Ulozite u nove fabrike , vrtice , parkove , parkinge. Crkva ima i zemlje i novca i moze sama to da radi.
Alex Ns
01.03.2024 •
07:31
Kakav igrač, kakva zamena teza... A inace mora se i crkva potplatiti nečim da ćuti...
Dozna
01.03.2024 •
06:52
Ko zna
Đuriću oće li tvoj brat da zida kada si toliko zapenio? Koliko ste u ovo planirali da se ugradite u ovaj posao?
ns
01.03.2024 •
00:56
G pen
29.02.2024 • 18:33
Kada cemo ih vijati?
zar ti nisi umro?
andrija
01.03.2024 •
00:54
Svemirski muzej...
@Bolek
29.02.2024 • 20:59
@andrija
postoji na petrovaradinskoj tvrdjavi...odavde se mogu poslati besplatno poruke u svemir...bar ranije je bilo tako...proveri...mozda ce ti se javiti i malo pojasniti mali zeleni ... ili idi kod Mi rastimovani ...ali pazi ovi ovozemaljski politicari vole samo...
Novosadjanka
01.03.2024 •
00:18
Izvrtanje
Gradite vrtiće, škole, domove zdravlja, bolnice. Parkove. Dosta sa crkvama! Mogla bi crkva umesto što seče šume po Fruškoj da pripomogne narodu, a ne samo da uzima.
Mile
29.02.2024 •
22:42
Ljudi 21. vek. Kakva bre crkva. Religija je u vama. A ne u ovim propalitetima sto se kriju iza institucije zvana crkva.
Dzo
29.02.2024 •
21:31
Djuricu, pravi crkvu u svom dvoristu, a nase ostavi na miru!! Sram te bilo , i ti si sa Limana?!
Fuj49
29.02.2024 •
21:19
Da se razumemo
Da li je u pozadini svega napad na Srpsku pravoslavnu crkvu i svetinje?
Nije nikakav napad, već protest protiv kRadikalskog manipulisanja crkvom i simbioze između crkve i nazadnjačke horde.
Bolek
29.02.2024 •
20:59
@andrija
A ti si baš odlično pročitao prostoriju i zaključio da nekom ovde puca prsluk za Kosovo xD
Milan
29.02.2024 •
20:50
Ni ove crkve sto imamo mi ne trebaju, a ne da mi je posadis na Liman, idi pa je posadi gde hoces. Jedini kulturni deo grada hoces da unistis.
Milomir Svitlica
29.02.2024 •
20:30
Svetinja? Kad pre?
Svetinje su Gracanica, Visoki Decani, StUdenica, Manasija ... Ovo je park i OSTACE PARK.
Realista
29.02.2024 •
19:59
Ovaj nikada nije bio svoj,
A sad je još gori.
andrija
29.02.2024 •
19:37
Nije Djura kriv...
@Serpiko
29.02.2024 • 18:17
Srami se Djuricu!
Radikalske floskule na Limanima ne prolaze, to dobro zapamti.
Inace, da se zna, u mojoj zgradi je naprasno prijavlheno 5oro, stizu im racuni informatike i iz banke. Nemoguce je da ti racuni uporno stizu a doticnih ama bas nikada nema.
Da ne pominjem da je pre 2 godine, pred izbore u aprilu, doslo 2 puna autobusa balavurdije od 20 godina, koji su upisani u MZ. Bili na 2h i otisli nazad za uzu Srbiju.
Nece vam proci, izgubicete Lumane ponovo!
Vidimo se u nedelju na protestu ispred Stranda!
to ti se zove teledirigovani lanac komandovanja strani ambasador izdaje komandu pa onda vodja salje sve nize i nize ...to je zakon padajuce...tako isto bilo i na KiM pa 1244...prave ,,,eto ti primer Bojka Bugarskog predsednika prvo rekao da moze Juzni tok ...posle otkazao jer ameri nisu dozvolili... Tadic nije prihvatio da bude saucesnik KiM...
teze
29.02.2024 •
19:34
samo primećujem prečesto
Limanci su oni koji bi da mogu svugde besplatno da se parkiraju naravno i pred svojim zgradama ali bi to da zabrane onima ispred čijih zgrada misle da je normalno parkiranje bez plaćanja.
U ovom delu Limana gde se planira gradnja crkve su stanove uglavnom dobijali komunisti . Za vreme Miloševića su za 100 ili 200 sadašnjih E pretvoreni u ponosne vlasnike istih i posle nasilno skinuli darodavca.
Zmljište nisu dobijali pride iako se sada ponašaju kao vlasnici svega oko zgrada.
Milenko
29.02.2024 •
19:24
Sramota
Sve neki anonimni pokreti pokusavaju da sprece gradnju, a sad su udarili i na Crkvu.
ma sta 500 000
29.02.2024 •
19:06
nije nego 500000000000
Pazi ti ove iskompleksiranosti: ' u polamilijunskom gradu ' a grad nema ni 250 000 ( bez fiktivno upisanih ) zna li ovaj punker koliko je 500 000 st!? Citav NS od Zezelja do kraja Telepa po duzini se predje za nesto vise od 1h hoda, punkeru.
@Vesna
29.02.2024 •
18:36
WOW, ides svake nedelje, koji uspeh. Mada u odnosu na prosecnog "vernika" koji ide 2-3x godisnje, jeste pohvalno.
Ali sigurno ne znas ni koliko ima crkvi u NS a ne kolike su guzve odnosno prazne
G pen
29.02.2024 •
18:33
Kada cemo ih vijati?
Serpiko
29.02.2024 •
18:17
Srami se Djuricu!
Radikalske floskule na Limanima ne prolaze, to dobro zapamti.
Inace, da se zna, u mojoj zgradi je naprasno prijavlheno 5oro, stizu im racuni informatike i iz banke. Nemoguce je da ti racuni uporno stizu a doticnih ama bas nikada nema.
Da ne pominjem da je pre 2 godine, pred izbore u aprilu, doslo 2 puna autobusa balavurdije od 20 godina, koji su upisani u MZ. Bili na 2h i otisli nazad za uzu Srbiju.
Nece vam proci, izgubicete Lumane ponovo!
Vidimo se u nedelju na protestu ispred Stranda!
Xyz
29.02.2024 •
17:54
Sns kapela
Najbolje mesto su Rimski sancevi.
Zeze
29.02.2024 •
17:36
Daj jasan odgovor pankeru
Ko ce finansirati izgradnju ovog hrama ako ces ti iz svog dzepa dobro ako mislis da dajes nase pare ko to odobrava bolje da ulozite u proizvodnju vakcina za nasu decu a ne da se uvoze sa svih strana ali tebi to nije palo na pamet jer si ti clan sekte a popovi tek njih boli ona stvar za nasu decu i narod pankeru odslusaj onu pesmu pogledaj dom svoj andele
Neka
29.02.2024 •
17:30
Nek se gradi
Ja za liturgiju moram da se najavim dva meseca ranije eno ogromne guzve,nemos uci u crkvu.Cekam ovu na grbavici prvo da se malo rasteretimo, ipak je haos
tzv. gradonacelnice
29.02.2024 •
17:25
vama naprednjacima i aktuelnim crkvenim vodjama ni 100 Hilandara i Hramova Svetog Save nece pomoci, pakao vam ne gine
Crkve
29.02.2024 •
17:18
Pravoslavcima malo koliko ih ima u gradu. Šta da kažu katolici jer imaju samo jednu pa se ne bune da im je mnogima daleko. Definitivno su civilizovaniji od nas. Garantujem da ne bi želeli još jednu među golim ljudima
Baš Čelik
29.02.2024 •
17:09
Crkva je dobra samo sebi. Po gradu su digli zid i ogradu i na Detelinari i u centru, da se mogu zaljučati i da se zna dokle je njihovo. Kej je bukvalno jedino uređeno mesto u tom gradu od pola miliona na kome se može šetati kao čovek. Otvorite kej prea Futogu, a crkvu nek podigne Galens u brodogradilištu. Bog zna da oni imaju šta da okaju.
Iks
29.02.2024 •
17:06
Ne vezano
Jel popravljen nasip kod cevi iz koje šiklja kanalizacija i otpadne vode?Znam da je prošle godine jedan deo popravljen ali sam pročitao da je ovog meseca na drugom mestu nasip ugrožen ozbiljno i da za popravku treba 20miliona.
Novi Sad
29.02.2024 •
17:05
Djuricu do sada si mi bio i ok nekako .Mislim delovao si kulturnije od onog Vucevica..Ali da ti kao Limanac moras da branis jedan bezvezan plan.Da se gura crkva u sred nicega pored zgrada koja se tu niti uklapa niti je potrebna .Svaki normalan covek bi rekao da joj tu nije mesto..Ima sto boljih mesta za crkvu od ovoga..Pa stavite je tamo na krivinu kod keja da se lepo gleda trvdjava i dunav iz crkve pa da na svakoj slici sa tvrdjave vidi i crkva..Sto ljudima pod prozor da gurate crkvu.
Tačan
29.02.2024 •
17:02
Strah
Možda se neko nada da će gradnjom verskih objekata okajati grehe,mislim da to ne ide tako sve da se pojedini grešnici kupaju u svetoj vodici dok su živi postoje gresi koje Bog koliko god je velik i koliko god prašta neće oprostiti!Preterujem možda a možda i ne,trenutno tako mislim za pola sata ću misliti da je to odlična ideja ko zna!Kad Mitrović sam sebe prozove da je svetac i gradi sebi hram na onakoj lokaciji onda mi ovo ne zvuči baš toliko suludo,kreneš na štrand upališ sveću pomoliš se da u Dunavu ne dobiješ neku boleštinu pri izlasku sa štranda zapališ sveću zahvališ se što si živ i zdrav što ti neki skuter ili gliser nije otkinuo glavu ili povredio nekog pa ima smisla!
Tačan
29.02.2024 •
17:02
Strah
Možda se neko nada da će gradnjom verskih objekata okajati grehe,mislim da to ne ide tako sve da se pojedini grešnici kupaju u svetoj vodici dok su živi postoje gresi koje Bog koliko god je velik i koliko god prašta neće oprostiti!Preterujem možda a možda i ne,trenutno tako mislim za pola sata ću misliti da je to odlična ideja ko zna!Kad Mitrović sam sebe prozove da je svetac i gradi sebi hram na onakoj lokaciji onda mi ovo ne zvuči baš toliko suludo,kreneš na štrand upališ sveću pomoliš se da u Dunavu ne dobiješ neku boleštinu pri izlasku sa štranda zapališ sveću zahvališ se što si živ i zdrav što ti neki skuter ili gliser nije otkinuo glavu ili povredio nekog pa ima smisla!
Vesna
29.02.2024 •
16:56
Zelim da odreagujem na ponavljane konstatacije da su novosadske crkve prazne - kao neko ko ide svake nedelje na liturgiju, (i to ne uvek u istu crkvu), svedocim da su crkve prepune i da se na red za pricest ceka ispred. Samo toliko.
mrva
29.02.2024 •
16:54
@Goran
sve rečeno, bravo
Zebra
29.02.2024 •
16:34
Kad smo kod svetinja, šta bi sa crkvom na Grbavici? Od čijih priloga je završena crkva na NN? Svetu FG kasapite i betonirate. Kosovo sa Srpskim svetinjama ste prodali. I vi ste borci za “svetinje”? Patriotizam nije to sto vi radite, patriotizam nije otimanje od drugih, pljuvanje po ulici, pravljenje cirkusa od svega… A sad veseli se srpski rode sa platom od 40k dok finansiraš džipove za sns kriminalce.
T
29.02.2024 •
16:28
Crkve i beton, stop igrališta i parkovi! Za našu decu!
Rusin
29.02.2024 •
16:19
Zasto samo pravoslavjna
Hocu i ja nasu Crkvu RusinskoKatolicku tu
Sanja
29.02.2024 •
16:17
Stav
Nisam politicki ni verski ostrašćeni ali sam iskreno pozitivno iznenadjena izjavom gradonacelnika Novog Sada. Poštovanje za stav i obrazloženje.
Srba
29.02.2024 •
16:15
Bolje da je radnicima povećao plate nego što ovako priča.
NAIVAC
29.02.2024 •
16:14
popovi su lopovi
kakve vajde od popova.
Neka prodaju svoje dzipove i neka na crkvenoj zemlji grde rkve od tih para.
Latinica
29.02.2024 •
16:13
I Cirilica
Vece gluposti se nisu desavale u Srbiji kao u poslednjih 10 godina.
Ako ima Boga,spasice Srbiju.
Telepčan
29.02.2024 •
16:11
Goran - Ta priča ko je sa Telepa, Adica, Podbare, Detosa, Naselja, Limana ili tamo nekog PK više odavno nije ni bitna. Sad je ko je novosađanin, a ko nije. I tu je podela najveća. SNS ne može očekivati na glasove građana koji su ovde bar od 80ih. Naravno da će u manjim naseljima više da muljaju, ali najviše guraju svoje u Liman, jer tu nikako ne mogu da izlevate pobedu. Otud konstantni napadi na urbanizam Limana. A ti njihovi će biti upravo na taj dan uglavnom limanci. Sutra već u nekoj drugoj MZ po potrebi. Te priče Liman, Telep, Naselje, Centar, to su neke naše stare priče koje su umrle davno. Sada sam srećan kad vidim nekog poznatog od ranije bilo gde u gradu.
Mojsije
29.02.2024 •
16:05
Ju ju
Ja predlazem Djuricu da crkvu grade na samom Strandu. Prikladno mesto.
Tja
29.02.2024 •
16:02
Kao što rekoh, taj panker je nosio bele pertle na martinama kanda.
Koki
29.02.2024 •
15:58
Mi ga nismo izabrali!
Ma Đurić je sitan pion, njemu je i ovo naređeno, kao i ostalo što radi. Jadan, svu svoju energiju ulaže da ispuni zadatak da gazde budu zadovoljne, zato i tako agresivan nastup... Ali, otpor je veliki, NEĆE OVO PROĆI.
VladaN
29.02.2024 •
15:54
Religiozni panker
Srami se Djuriću. Kakvo lupetanje.
nsbot
29.02.2024 •
15:43
.
Zdravstvo ne pred raspadom, nego raspadnuto, školstvo na dnu Evrope, u pripremi jedna od najvećih pljači ove zemlje.. da da Expo, grad uništen burazersko/krimogenim urbanizmom, uporno silovanje kursa evra na zlo domaće privrede,... i šta raditi u tom slučaju? Ništa, prekopti zelenilo i izgraditi crkvu na najbesmislenijem mestu u gradu u inat novosađanima.
kozak
29.02.2024 •
15:42
Nemam nista protiv da se grade verski objekti, ali FALE NAM VRTICI I SKOLE!!!
ns
29.02.2024 •
15:36
Radikalski klerofasizam i dalje divlja ovim gradom.
Raša
29.02.2024 •
15:33
Učenik
Ovaj je išao u istu školu sa Anom, Milošem i Acikom. Šta mu je, da nije bolestan. Ako nisi za to da u svakoj MZ zidaju crkvu, ti si protiv svetinja. A ne kaže šta su svetinje. Nek se on zapopi i ode kod Irineja, a nas ostavi na miru i u zelenilu.
Bosketove
29.02.2024 •
15:27
Jurišne jeDBinice
Meni je moja porodica svetinja. A tvoje su, nesrećniče, svetinje, želje vođe tvoje mafijaške sekte!
Ivana
29.02.2024 •
15:11
NS
Sramota! Tako se ne ponasa Novosadjanin.
Zivorad
29.02.2024 •
15:08
Najveca crkva da bude.
Le
29.02.2024 •
14:56
Sram ga bilo. I moja majka u devetoj deceniji se sprema da ode na ptotest u nedelju.
Sadjanin
29.02.2024 •
14:55
Pa i ove postojece crkve su Vam prazne, tako da Novi Sad nema potrebe za novim crkvama. Ono sto nedostaje su vrtici, bolnice, domovi zdravlja, obrazovanje stanovnistva. Niko se nije izlecio moleci se bogu, nije postao naucnik ili otkrio nesto samo moleci se bogu, nego se edukovao, istrazivao i tako napredova kao pojedinac i kao drustvo. E to fali Novom Sadu.
Đurić lupeta.
29.02.2024 •
14:51
Svetinja je taj park kod Štranda.
Goran
29.02.2024 •
14:50
Ovo je klasičan primer zavadi pa vladaj. Ne zaboravite njihova namera je da dobiju izbore u Novom Sadu. Onda se čovek pita zašto antagoniziraju tako veliku skupinu građana sa ovom odlukom jer je ista razlog više da se ne glasa za SNS. I kad razmislite to je iz razloga da razjedine grad i da građani sa Grbavice ili Telepa ili Adica počnu sa komentarim na Limane kako su "posebni", "neokomunisti", "antisrbi"....i naravno,dodajmo svemu ovome da crkveni velikodostojnici sa apsolutnim osmehom na licu odobravaju da budu kost razdora između građana a ne pomirenja. To puno govori i o njima kao hrišćanima ali i sve o ovim zlotvorima na vlasti.
Trebamo svi da de ujedinimo, ne prihvatimo crkvu na Štrandu jer i postojeće su puste ali iznad svega da ih u junu oteramo sa vlasti zauvek.
Preterani Garisa
29.02.2024 •
14:43
Skole?
Gde su te skole? Zasto se grade crkve a ne grade skole? Koji je odnos ulaganja u verske objekte naspram obrazovanja i zasto je ovoj vlasti bitnije da 10 puta vise trosi na bogomolje nego na obrazovanje nacije?
DM
29.02.2024 •
14:13
Limanci primite moje saučešće ako ovo prođe mi na Grbavici ne spavamo ko ljudi od kada su postavili zvona. Lupaju kako im se ćefne kad su neki praznici ponekad u 5 ujutru nas bude, pa u 6 redovno u 8 pa redom po nekoj njihovoj logici na svakih 10 minuta, 15 kako kad. Na uskrs prošle godine smo bukvalno poludeli od ponoći do 2 ujutru na svakih 10 minuta i to traje i traje. Ne pomažu ni dobri prozori a bome ni čepići za uši. Mi smo malo dete prošle godine morali da uspavljujemo sa slušalicama na ušima jer jadan se uvek preplaši od te enormne buke pa ga posle satima nemožeš uspavati i nismo jedini. Stvarno mi nije jasno kako ništa pametnije nisu izgradili u najgušće naseljenom kvartu. Niko crkvu nije tražio na tom mestu, parkovi, zabavišta, parking mesta to nam treba a ne crkve. Aj kad su je već nagurali par metara od naših prozora pa jer moraju ta ogromna zvona da se drndaju ceo bogovetni dan jel ne može bez toga. Sve u svemu braćo limanci sretno borite se za vaš san!
GG
29.02.2024 •
14:09
Patriotska pljacka i popovi su uvek isli ruku uz ruku!
doktor
29.02.2024 •
14:06
antihristi
E samo kad si ti izvredjao sve Novosadjane koji su protiv gradnje crkve gde joj nije mesto. Bravo! Ajde vi lepo prvo sacuvajte crkve na Kosovu.
Gojko
29.02.2024 •
14:04
@tvrtko- kažeš da ako sam protiv gradnje crkve, da sam nenormalan ? Na stranu kakav sam ja, ali po tebi je onda pola čovečanstva nenormalno, ili si ti zaslepljen religijom
Mama
29.02.2024 •
14:00
Da li to znaci da cemo decu voditi u crkvu umesto vrtica?
Pero Ničić
29.02.2024 •
13:55
Ovi da mogu, izgradili bi crkvu i na krstu od saborne crkve i to bi onda proglasili naj većim pobožnim činom.
DžiajDžo
29.02.2024 •
13:55
pregolema je to tuga:
Siroti neduševnici bi sebi sami
a hram da uhrame, jer su svesni svog duhovnog hramanja, moždane ćopavosti, nestvaralaštva, nesposobnosti, bezidejnosti, nepotrebnosti, čak štaviše nezgrapnosti, kojom samo smetaju.
Nema njima spasa. Znaju to. Zato se i trude da sve dobro upropaste, da se ne primeti taj kontrast, koliko su loši i nedostojni.
Neka ih milost Svevišnjeg dotakne, kada je već sami nemaju.
"Ružni, prljavi, zli."
Veternik
29.02.2024 •
13:55
Hoće biti i parohijski dom uz crkvu? Lepo je živeti na toj lokaciji džabe...
Vidoviti Limanac
29.02.2024 •
13:53
Istina
Nisu "marginalne političko-interesne grupe" nego komšiluk ne želi da im tamo neki muljatori koji lakovernima otimaju lovu zvone od ranoga jutra. U tom kraju je tako mirno i tiho da ih potpuno razumem. Na stranu logike da izgradnjom objekta povećavaju zelenu površinu.
Komšije vidimo se u nedelju....
djuricu
29.02.2024 •
13:45
jedina Svetinja za vlast mora da bude isključivo Volja Gradjana kojima pripada pravo da odlučuju o uredjenju svoje životne sredine, pa tako djuricu si ti taj koji je udario na jedinu pravu Svetinju.
Voldi
29.02.2024 •
13:45
Sve ovakve svetinje pretvoriti u parkove.
Jer svetinja su deca a ne zgrade.
Iris
29.02.2024 •
13:44
Zvono za zvono...
Nadležnima u gradu postaviti zvučnike kod kućnih prozora i 24/7 im na volume MAX puštati snimke crkvenih zvona da iskuse šta će se njihovim sugrađanima desiti ako izgrade crkvu odmah pored zgrade! Pa ako se budu bunili da im smeta isto tako ih optužiti za, citiram: "mržnju prema veri srpskog naroda", "napad na Srpsku pravoslavni crkvu"... Pa da vidimo da li će smeti da se bune ili zovu komunalnu!
Limanac
29.02.2024 •
13:41
Gle ovaj sad otkrio da nismo pristalice njegove litijaške sekte.
Horus
29.02.2024 •
13:41
Za nekoliko milenijuma, neka modernija civilizacija, proucavace uticaj religija, izmedju ostalog i Hriscanstva, na život ne tako razvijene, ljudske populacije, zatvorene u granicama koje ne dosežu dalje od pogleda, i ogranicene na maštu i mitove..kao sto mi danas gledamo na davne civilizacije, egipatsku, majansku...i ostatke njihove kulture, grandioznih versko sakralnih objekata, koji nisu služili nicem osim da istaknu moć pojedinca nad ostalima.
Bata
29.02.2024 •
13:40
Šta brsli propali novinar?
Ova Država, i građani če ozdraviti tek kada se zabrane SRS, SPS, SNS i kojekakve UDBA strančice, i sve to odozgo pa do predsednika mesnih zajednica pretresti, videti ko je odgovoran, i za šta sve, i redom preko novih tužilaštava, pred nove sudove... Nelegalno stečene imovine ima da budemo Švajcarska! Pre toga hitno se mora rasformirati BIA, VBA, MUP i raščistiti sve do spremačice, a najhitnije rasformirati Sinod SPC... Novi Ustav, novi zakoni, sve ispočetka. Zabraniti delovanje svih sekti! Robije, pa lagano... Bilo bi svega dovoljno... Ovako nemamo nikakve šanse ni do 2030.-te. Đuriću, nisam udario na SPC, ali udaram na tvoju, i sve druge sekte! Štetni ste po zdravlje!
tvrtko
29.02.2024 •
13:36
Niko
Niko normalan nije protiv izgradnje crkve, problem je u tome sto se crkva ne gradi pored kupalista gde se ljudi setaju u kupacim kostimima i polugoli. Ja kao vernik, prvi ne podrzavam gradnju crkve pored plaze. To je po mom misljenju cista blasfemija. Pravi problem ovde se nastavlja na molovanje trobojki po Limanima, gde je retorika vlasti bila "sta vam smetaju trobojke, srbomrsci", iako i oni znaju da postoje mesta gde se isticu drzavni simboli. I sad, posto to nije proslo, ovim pokusavaju da zavade narod. Sportski pozdrav.
reri
29.02.2024 •
13:33
ahahahah
Povoljno isterujemo djavola iz naprednjaka, pozovi odmah! Milane, za tebe besplatno.
Ana
29.02.2024 •
13:33
Daj, manite nas vise te price o nekoj mrznji!!! Zasto bi neko mrzeo neki narod ili crkvu samo zato sto ne zeli da se pod prozorom pravi jos jedna crkva? Dosta vise te retorike o udarima na crkvu ili državu ili svetinje! Ljudi zele cist vazduh, zelene povrsine, mesto za setnju i rekreaciju
pipi
29.02.2024 •
13:31
Hoćemo škole, vrtiće, bolnice. Hoćemo efikasne i ljudima okrenute gradske službe. Hoćemo čiste ulice. Hoćemo zelenilo. Nećemo crkve i manastire, njih je dovoljno. Šta tu nije jasno? Kakve svetinje, kakvi bakrači.
Lemi
29.02.2024 •
13:31
@Лиманац
Auuuu, kakva nazi doskočica... Kao da je Goran Davidović Firer sklopio.
Iguman
29.02.2024 •
13:30
Sta je to svetinja?Kako to nastaje? Da li treba da te odlikuje A.Hitler da bi bio svetac? Da li treba pop da voli mušku decu da bi i dalje bio pop?
Ajde gradonacelnice odgovori mi na ova moja jeretika pitanja.
Naravno ako smeš.
Limanka
29.02.2024 •
13:30
Dno dna
Ne postoji potreba za crkvom, pogotovo ne na tom mestu. Postoji potreba za zelenom površinom, i postoji potreba za parkingom. I očigledno postoji potreba moralno i mentalno marginalnih aktuelnih vladara Srbije da "posrbe" Liman i da se Limancima u*eru u život na svaki mogući način, jer znaju da ih preziremo. Vidimo se na protestu.
I da, knjige, braćo moja, KNJIGE, a ne zvona i praporce!
eq
29.02.2024 •
13:28
"Limani nemaju verske objekte tj ceo taj deo grada ali..."
?!?! Ima crkava po gradu dovoljno. Ima u Krilovoj, nije Liman ali sasvim dovoljno blizu. Pa sta je sledece, "nema Liman 3, nema Liman 4.." pa krenemo svaka ulica jednu crkvu?!?! Mozda najbolje jednu mobilnu crkvu na tockovima, pa da se premesta svake nedelje u drugu ulicu, da neko moze iz ulaza direkt da udje. Sredite prvo skole po Limanu i vrtice pa onda zidajte i kosmodrom. ZZrenjanin skola... kad sam prvi put odveo sina... u soku, od 1981. kad sam krenuo u tu skolu (tad se i otvorila) do 2023 nije jedan sraf promenjen, sve isto samo sto se raspada sve. Uzas.
Potpuno odustvo pameti kod lokalne vlasti... ne znam sta im je cilj. Da su objavili tipa sve skole i vrtice na Liamnu, krecemo u obnovu... imali bi mnogo veci efekat nego ovo guranje prsta u oko svim Limancima.
pajo patak
29.02.2024 •
13:27
gabba gabba hey
Kako dodaje gradonačelnik, u pitanju je urbanistički plan koji predviđa povećanje broja verskih objekata, za šta "postoji potreba u polumilionskom gradu kakav je Novi Sad, u kojem vekovima zajedno u slozi i ljubavi žive brojne verske zajednice".
A kada je bilo koja verska zajednica iz sloge i ljubavi u polumilionskom gradu dobila dozvolu za izgradnju novog verskog objekta osim СПРЦ ?
Tom
29.02.2024 •
13:23
mislio
Srbija je SEKULARNA Drzava tako da ako Crkva onda Crkva neka kupi Plac i gradi .
Petar
29.02.2024 •
13:23
Nedostojan!
Nedostojan!
Bombon
29.02.2024 •
13:19
Na komentar "popovi nisu svetinja, deca su svetinja" preko 50 minusa. To je sve što treba da znate o ovoj vlasti i onima koji joj služe. Samo ovo i ništa drugo.
Darko
29.02.2024 •
13:18
Satanizacina Naroda Srpskog
Vi ste svi otelotvorenje nečastivog na zemlji! Kako vas nije sramota da Crkve gradite i skrnavite?
Maki
29.02.2024 •
13:14
Crkva
Velika zaposlenost u crkvama bez PDV.
Treba ih napraviti još u školama,da se đaci pomole za peticu,ovo nije loše na Štrandu da se pomole pre ulaska u Dunav,na institutu postoji da se pomoliš pre operacije.Nije loše.
A za to vreme
29.02.2024 •
13:03
Ljudi, za ovo vreme ruse Njegosevu ulicu. Daleko od Limana daleko od ociju. Sada su se setili, kada je zaigrala mecka ispred limanskih vrata.
Gradjanin
29.02.2024 •
13:00
Dradjanin ns
Spc ima svoju zemlju/ parcele/ i neka na njima gradi, a ne da se uvlaci na zelene povrsine grada,oduzimajuci djeci ionako malo prostora za igru.
Isto vazi i za memorijal Balasevicu. Neka ga porodica napravi u njihovoj kuci , a ne u parku / uz memorijal predvidjen i kafic/.
Dosta sns bezobrazluka i kradje od gradjana!!
Gn
29.02.2024 •
12:59
Gospodine Đuriću nisam protiv verskih objekata. Da podsetim NS je više nacionalni. Katolici imaju svoju crkvu a Muslimani? Pa i oni plaćaju poreze, doprinose, izlaze na glasanje...Zar ne zaslužuju jednu džamiju da mogu da se mole? Pokažite im da su ravnopravni i dobrodošli u naš grad. Ne na rečima već na delu. Ali Štrand je neprimerena lokacija. Nađite neku adekvatnu. Hvala u njihovo ime.
Grbavi
29.02.2024 •
12:52
Izgradite je na temeljima Žute kuće.
Sećam se kada su onomad aktivisti SNOa dolazili iz Pazove i proricali biće ovde velelepni hram.
Kako bi bilo da poradite na što više parkova u polumilionskom gradu, A.
Nivosađan
29.02.2024 •
12:51
Ccccc
napreDNO,pank sekta!
andrija
29.02.2024 •
12:46
Mislim da ce...
@B
29.02.2024 • 11:14
Svetinje
Da li se samo ja sećam zakletve na vernost radikalima u crkvi?
AV i Toma pre Šešeljom...
Zbog ovoga će izgubiti na izborima u NS-u iako je opoziciji tragična
SNS pobediti ...jer jos uvek se slusa Hill i sprovodi zacrtana politika Amerike... ja se secam onda kada je Seselj javno pricao ...kako se oni zakljinju u crkvi...mislim da ima na netu jos snimaka... ili AV drzi robijasko odelo za Dinkica u skupstini... a u stvari samo...
Smejurija
29.02.2024 •
12:43
Udruženi PROTIV NARODA
Novi korak bahatih mrzitelja grdjana Novog Sada. Čuj, planirati crkvu u jednoj od retkih zelenih delova grada!! Umobolno. I nema veze sa verom. Ogadićete jos više korumpirani i potkupljvi tzzv ovozemaljske sluge boga, SREBROLJUBIVI establisment. Sve u nadi da će i dalje aplaudirati onima koji besprizorno kradu svoj osiromašeni narod.
LIMAN
29.02.2024 •
12:42
Jedino...
limani nemaju crkvu,pa zasto,nismo antihristi,zelimo i mi crkvu i to bas na tom mestu!!!!
ns posmatrac
29.02.2024 •
12:41
Crkava
Ta pracela postoji u tom obliku zadnjih 40+ godina.
Tu se trenutno ni psi neizvode, a tek nije ni igraliste za decu. Tako da je tacno da sad trenutno nema neku fukciju ta parcela.
To je manja parcela 35x80 metara i uopste nije podesna po meni za verski objekat jer su tu odmah pored stambene zgrade. Kako god da se izgradi recimo zvonik bi bio na 15-20 metara od stanova.
Eventualno da se opremi kao igraliste tj za sport/rekreaciju igraliste za deu to bi imalo smisla posto se nalazi uz kej i strand.
Tu pored je odmah i nefukcionalan teren za mini golf pa bi sve to moglo da se poveze uredi i privede toj nameni.
Limani nemaju verske objekte tj ceo taj deo grada ali to neznaci da treba da se nesto radi nakaradno. Treba ipak naci neko bolje resenje.
I ova crkva u Mise Dimitrijevica tj u Krilovoj je umetuta izmedju zgrada bas blizu a ova na Limanu bi bila jos bliza.
Ns
29.02.2024 •
12:36
Pocela predizborna kampanja ocigledno.
Treba dobro paziti na lokalnim izborima, narocito prigradska mesta gde ce uvesti od Mede Dode biraca izbosne da im glasaju.
Komsija
29.02.2024 •
12:32
Gradonačelniče, gari, pankeru limanski, dođi ovamo, prošetaj slobodno, javi se ljudima, pričaj sa ljudima koje znaš, imaš li hrabrosti za to. Je l' ti kontaš da ćeš kad te odbaci ta ekipa kojoj verno služiš sada udobno živeti na relaciji Tatarsko brdo - Beograd? Nisi ti taj nivo, ne zanosi se. Ti si za njih sića i potrošna roba. Imaj makar malo samopoštovanja.
Liman II
29.02.2024 •
12:29
ŽUTA KUĆA
Milane ti zaborabi šta su tvoji radikali sa tog mesta srušili...
Izgradi Žutu Kuću i okaj u njoj grehe
Joj
29.02.2024 •
12:26
Sad ćete muljati parama pa mislite ako to bude od crkve Bog će oprostiti. Setite se Božjih zapovesti
FreeDetelinara
29.02.2024 •
12:25
Ovaj šuka i šuka, ali to ne radi zato što on to tako hoće nego zato što iz njega govore vuč(ević)ić ovaj je tu natempiran kao fikus i da ne misli svojom glavom, čim im kažeš kritiku odma se stavljaju na branik srpstva i pravoslavlja što je potpuni apsurd jer niko ovde ništa nije rekao protiv bilo čije religije već samo nazadnjaci preteruju ko još u dvadeset prvom veku gradi crkve i bogomolje sem muslimana koji zidaju džamije, ali i to smeta velikim vernicima a ne smeta im preterivanje i zakopavanje crkvama što je preterivanje, crkava u gradu ima i previše svako naselje ga ima i slabo su i posećene to samo popovima služi da se bogate i ne plaćaju poreze i da se bahate i otimaju od građanstva. Zato dragi građani Limana Detelinara je uz vas i nama su oteli parkić zbog izgradnje crkve a parkić je trebalo da bude za decu i ostale koja idu u vrtić prekoputa.Znajte nazadnjaci da se gradnjom crkava ne peru vaši obrazi već se pravi kontraefekat
Da da
29.02.2024 •
12:22
A “svetinja” sece sume i ruci kuce po centru
zeleno
29.02.2024 •
12:21
Godinama pored stadiona je bilo tenisko igralište, svi su se pitali zašto. Stručnjaci su godinama znali da je u pitanju pesak i podzemna voda od blizine Dunava. Pogledajte zgrade na limanu, ograničeni graditelji u prošlosti su ih pravili sa podrumima iznad površine zemlje. Merkator se izgradio na poljani gde su dolazili cirkusi , tada su i postojali za decu ali na P peska. Onda su odlučili da umesto teniskih terena se izgradi Promenada 2 nivoa duboko ispod zemlje......................gde je podzemna voda jer je izvor koji vodi iza Zavaoda za zapošljavanje i do fakulteta.................Pošto su se novosađani bunili....opet je rečeno da nemaju sluha šta gde treba da se gradi......................Gradonačelnik bi trebao da zabrani da svaki dan rade pumpe u Promenadi za izbacivanje vodei prave buku....posle 6 sati se svaki dan upale...................šta će se desiti sa neophodno izgrađenim objektom baš na mestu teniskih terena i blizu sportskih hala na Spensu.
Zerstorer
29.02.2024 •
12:17
...
Najomiljenija pesma gradonacelnika pankera je Crkve od Parafa...
Liman VI
29.02.2024 •
12:17
Popovi nisu svetinja, deca su svetinja.
Mićo
29.02.2024 •
12:13
@Лиманац
Đetiću, 21 vek je, doba plemena je odavno prošlo.
Markoni
29.02.2024 •
12:06
NS nikad pravoslavni Teheran!
U nedelju u podne svi na Liman. Pa ovo je valjda i nas grad!!
Ta povrsina je za parking kad dodjemo na strand.
Neka stave crkvu na drugo mesto
Kac
29.02.2024 •
12:06
E, moj gradonacelnice, niko nije udario na svetinje, vec na vasu samovolju, na vredjanje zdravog razuma, na despotiju koju svakodnevno cinite. I nisu udarile ni politicke stranke, ni razna udruzenja, vec gradjani, Novosadjani, oni koje ste vi trebali da okupite i pitate sta o tome misle. Ali vas to ne interesuje, a krivo vam je kad to radi neko drugi.
Срба
29.02.2024 •
12:03
Срба
А што се примате? Нека бране светиње и народ...одлично знамо како су их одбранили на Косову Хрватској...непостоје више! Тешко оном кога СПС храни и Напредни Радикал брани!
Misur
29.02.2024 •
11:57
Ukinuti sve pare sto se daju Autonomnoj Pokrajini i dati ih domovima za nezbrinutu decu.
Jelena Liman 2
29.02.2024 •
11:46
Ne
Ne treba nam crkva, naravno da odmam okrecu vodenicu na to kako je sve usmereno protiv spc. Ne treba nam ni spc ni katolicka ni dzamija, niti jedan verski objekat. Treba nam drvece, zelenilo. Trebaju nam vrtići, trebaju nam sredjene bolnice, trebaju nam planirani parkinzi…Treba nam utedjeno naselje a Liman je vec uredjen, nema mest za nove objekte.
Šanel od Kokoa
29.02.2024 •
11:46
Niko, kradonačelniče, ne udara na svetinje već na gradnju istih, mimo volje građana, tamo gde niti im je mesto niti za njima postoji potreba.
Инспектор Вишекруна
29.02.2024 •
11:45
Несаграђена светиња?
Амин!
V
29.02.2024 •
11:45
Novosadjani, dodijte u nedelju na protest da pokazemo koliko volim nas kej i strand!
Zokins
29.02.2024 •
11:43
crkva
Bolje izgradite crkvu kod Lidla tamo gde ste hteli fašistima da podignete spomenik. I to crkvu oprosta gde ćete ići da tražite oprost od svojih grehova.
Autogol
29.02.2024 •
11:41
Al vam ovo nije trebalo pred izbore lokalne iovako vas mrze na limanima u gubite izbore sad ste se zapecatili
Novosađanin
29.02.2024 •
11:41
Baš živim na Limanu 1,vrlo blizu te lokacije i kad vidim kako komšije koji su bili veliki komunisti (a i sada su) "vrište" protiv crkve,"nećete valjda da vam crkvena zvona zagađuju sredinu" e ja sam ona baš da se izgradi a da mi nebi lepili razne etikete,jednako ne volem napradnjake kao i komuniste.
Fikus
29.02.2024 •
11:37
Jesi to sam smislio ili su ti napisali?
Miloš
29.02.2024 •
11:30
A da li se neko setio da napravi referendum u toj mesnoj zajednici, da li ljudi hoće da se zelena površina izbetorina u crkvu? Da oni koji tu žive sami odluče šta im je potrebnije?
Duško
29.02.2024 •
11:24
Kako ove takozvane patriote vole da se prave glupavi i podvaljuju da neko napada svetinje. Je li to ta cestitost? Sve ce da izvrdaju i maskiraju. Meni to vise lici na nekoga ko voli greh i one podzemne stvari. Aman bre covece, ne treba tu crkva, za koga i cega? Samo bi pare da perete, niko nije glup.
PRVA SRBIJA
29.02.2024 •
11:23
Ranije je termin bio "ognjišta" a sada su svertinje... Od oba mi proradi digestivni trakt
"Hvala" SPC
29.02.2024 •
11:22
Kako je tačno ustanovljena ta potreba i kako je prioritizovana u odnosu na druge potrebe (npr. zašto ne bi svaka mesna zajednica imala po bazen, umesto crkve?).
Postoji li neko istraživanje koje je merodavno (koliko ljudi iz te zajednice posećuju crkvu, ako ne posećuju, zašto i slično)?
Zašto je to objekt SPC kakvih već ima najviše u gradu, a ne upravo neke druge konfesije?
Razumem da bi SPC jednu lepu, ekskluzivnu lokaciju blizu Dunava i jednog velikog stratišta, to je odlično mesto što za raskopavanje nacionalnih rana i raspirivanje netrpeljivosti, za vrbovanje mladih iz kampusa, litijašenje po keju, Limanskom parku i slično. Možda nas leteća burad i lomače uskoro čekaju upravo u Limanskom parku ili kod Štranda.
Pahomije
29.02.2024 •
11:21
Gradite vrtiće, domove za stare...
Manite se "srpskih svetinja".
Hattori Hanzo
29.02.2024 •
11:20
Đurić panker - vernik
Miropomazani Milane, Žuta kuća se prevrće u grobu..:((((
gojko
29.02.2024 •
11:20
P
Kad bi se ljudi koji vode NS obazirali na opozicione primedbe nista se više ne bi ni gradilo u našem gradu.
Treba
29.02.2024 •
11:19
Đurić "udarili na svetinju" mi treba da udarimo na njega i tražimo njegovu smenu na toj vlasti
Vid
29.02.2024 •
11:15
Videćete da će crkvu graditi. Nas niko ništa ne pita samo smo u obavezi da plaćamo sve poreze i doprinose. Ovi na vlasti odlučuju i tako mora biti. Njihova je uvek i prva i poslednja. Objasnite mi šta je Srbija? Kraljevina?
B
29.02.2024 •
11:14
Svetinje
Da li se samo ja sećam zakletve na vernost radikalima u crkvi?
AV i Toma pre Šešeljom...
Zbog ovoga će izgubiti na izborima u NS-u iako je opoziciji tragična.
Smila
29.02.2024 •
11:14
Za gradonačelnika
Bolje prođi svojom bivšom ulicom i novac koji ćete oprati gradeći crkvu uložite u pravo pranje i čišćenje. Stare komšije ti gaze po blatu i prljavštini. To je samo 500 metar udaljeno od mesta gde planirate crkvu i 700 metara od limanskog Bronksa koji sređen po tvom nalogu.
Jesi li ti panker ili balerina?
Marginalac
29.02.2024 •
11:13
Nisam iz NS. Ali, čitajući komentare (@M, @ Lidija), stičem utisak da se crkva planira kod kupališta. U tom slučaju, ne može sa reći da je neko udario na svetinje. Naprotiv, neko je planirao da gradi crkvu kod kupališta, tamo gde joj nikako nije mesto, pa bi se moglo pre reći da je "planer" udario na kupače.
Inače, građevina razno raznih vrsta je previše. Sve više zgrada i betona, a sve manje zelenih i obradivih površina. Koliko je samo praznih stanova, poslovnih prostora, stadiona, pa i crkava. Zašto su crkve poluprazne, nije pitanje za vernike, nego za sveštena lica.
Umesto besomučnog "građenja", bolje da se zapitamo zašto se zatvaraju škole, gde su nam zdravstveni i prosvetni radnici,... Mnogo je pitanja, ali se ni jedno od njih ne može rešiti upornom, stihijskom i neplanskom gradnjom. Najčešće i nepotrebnom.
Juca
29.02.2024 •
11:12
Nama ni bog ne pomaže, pa nam ne treba. A i ovako sve zvrlje prazne.
Misko
29.02.2024 •
11:06
Izjednaciti crkvu sa skolom ili vrticem je zlonamerno. Ako hoces da se obrazujes i da steknes neko znaje i vestinu, nemoj to traziti u crkvi.
Попа Бициклиста
29.02.2024 •
11:02
Ово маргиналне политичке групе му дође као сеоска удружења грађана против града, сви су као видели план ,макету,парцелу а видели су и пешачко - бициклистичку стазу Петроварадин - Беочин и тамо фали црква да се бициклисти прекрсте по шикари,стрњики док носе бициклове на леђима као ранац
Liman anti sns
29.02.2024 •
11:02
Sns demoni
Koristite veru i boga, kako bi ste manipulisali narod! Svi srbi se mole bogu da nas spasi od sns zla, od najveceg zla koje ubistava srpski narod. Dole mafija. Amin
Da se ja pitam
29.02.2024 •
11:01
Ma, gradonacelnice, da mi, kao pravi multietnicki i verski grad, izgradimo usput i jednu katolicku crkvu nasred Stranda (srusimo one kabine, npr), jednu dzamiju nasred SPENS-a (umesto bazena, npr - mozda pretekne i za jednu kladionicu odmah pored), jednu sinagogu pored otvorenog bazena i teniskih terena (a i sta ce nam taj bazen i ti teniski tereni, mozda pretekne za jos koju kladionicu), ima se, moze se!
Сеновић
29.02.2024 •
10:59
Као националиста и великосрбин изјављујем: пун ми их је... Више попова него војника. Први су издали Косово па за њима непоменик. За своју задњицу су спремни на све.
Darko
29.02.2024 •
10:54
Naravno da ce odma da se demonizuje svaka izjava protiv izgradnje crkve. Spin kao i za sve drugo. Nemam nista protiv crkve, ali smatram da ne treba da bude na tom mestu, i ne idem u crkvu svake nedelje ali postujem sto ne znaci da sam demon i protiv crkve, ali sa ovakvima ne vredi raspravljati
Urodh
29.02.2024 •
10:54
To je ista igra kao i farbanjem fasada po Limanima.
Neko dođe i uništi ti zgradu onda kažu "smeta vam srpska zastava'. Sada "smetaju vam svetinje". U pozadini je mržnja radikala prema urbanom Novom Sadu koji još živi na Limanima. Provociraju građane namerno.
Kuzman
29.02.2024 •
10:53
I to kaže panker
Mim
29.02.2024 •
10:52
Da se zna, eno novi spomenik Budi u Backom Dobrom Polju, drevnoj prestonici budizma, ko kaze da nema i drugih religija.. ne zna covek da li da se smeje ili da place...
Milanče
29.02.2024 •
10:50
Čitaš li ti Ustav? Srbija je republika. Crkva i država su odvojene. Kakve religijske potrebe?
CBC
29.02.2024 •
10:48
napr*dni nece vam zaduzbine grehe iskupiti
dzaba se trudite
vasa sramota ostaje zauvek
pokrali se rodjeni narod
to se ne prasta!
Завађивач
29.02.2024 •
10:47
Завади па владај
Овде је од самог старта поента да се народ пред изборе посвађа и подели.
Једни ће бити против цркве из реалних разлога, па ће власт да каже "Они су против наше традиције самим тиме су против државе. Издајници!"
А онда ће ови што су против цркве рећи "Хоће цркву где јој није место. Хоће да извуку паре за нешто што не треба. (нпр. сетимо се палионице свећа у успенској цркви)
И онда ће да се посвађају, па ће им програм пред локалне изборе бити "Хоћемо цркву, црква смо ми" а другима ће бит "Нећемо цркву, то је крађа", а у ствари ће почети да се бетонира рибарац ...
Коска је бачена, сад ће народ да се глође, а ми ћемо радити шта хоћемо.
Liman +70
29.02.2024 •
10:47
Promasaj
Hajse Djuricu lepo izbroj crkve izgradjenje poslednjih godina u Novom Sadu i okolini, mislim na Museluk, Paragovo, onu Rusku iza Karlovaca i uporedi sa izgradjenim DZ, vrticica i drugih objekata neophidnih stanovnicima Novog Sada. Videces da crkava ima previse a malo vernika koji ih posecuju i pokusaj da zakazes kod oftomologa u DZ Novi Sad.
Brat
29.02.2024 •
10:43
Ko je pitao narod da li želi na tom mestu crkvu? Niko. Sekta je prešla svaku granicu ludila.
Bob
29.02.2024 •
10:42
Šta će nam još jedna crkva kad niko ne ide ni u ove postojeće. Prošla su ta vremena.
Nina
29.02.2024 •
10:39
Pa kako su udarili na svetinje kada ta svetinja nije ni izgrađena a neće ni biti? Ostavite stanare da sami odluče. Samo hrabro komšije pogledajte šta su stanovnici blokova radili u želji da zaustave izgradnju nove zgradurine.
andrija
29.02.2024 •
10:37
Misljenja sam da...
@pera
29.02.2024 • 09:47
pa kad je novi sad multi-etncki (na vasu zalost) sto onda ne podignete katolicku crkvu, dzamiju mozda ?
to mesto nije bas adekvatno za nikakvu crkvu dzamiju bilo cije vere... to je i mladi svestenik SPC rekao...ali teledirigovana politika vlasti iz... a gradjane i stanovnike ko sta pita...vlast je vlast... i da bio neki drugi gradonacelnik i predsednik Srbije kad je sprecena gradnja dzamije na Adicama.... pa istrazite ... tako da novci su novci jos kad se spoje jos sa politikom ...sve moze.
Bojan
29.02.2024 •
10:37
@Prolece
Pa za istrčavanje pasa i treba da služi, a ne za parkiranje sektinih audija.
A za kabine možeš samo da patiš.
Maja
29.02.2024 •
10:36
Mene više od lokacije zanima ko će platiti tu crkvu.Ja kao poreski obveznik ove grzave želim da se ne male pare koje moja porodica svakog meseca ugura u dotični budžet usmere na nešto pametnije a ne na besmisleno pojanje.Želim da mogu da odvedem dete kod lekara,da mogu da se operisem, da popravim zube,da mi dete ne ide na cucavac u 21 veku,da je grad čist i zelen,da se ulaze u kulturu,da mi sudski spor ne traje 16 godina,da mi se pod autobusa ne raspada pod nogama….Ko je pravi vernik može da se moli bilo gde i da ispoštuje običaje kako vera nalaze.A takvih je danas malo.Ove pozere od popova i ove sto slave slave po kafanama ne želim da plaćam!
Фердо
29.02.2024 •
10:35
Crkva
Danažalost i u Novom Sadu je sve više loših ljudi , plaćenika i antisrba.
Skoro svi ovi koji su poslali komentare protiv crkve. Shatiće oni , ali će im biti kasno .
Laza
29.02.2024 •
10:32
Lepa psihijatrijak
Jednu lepu veliku psihijatrijsku bolnicu jer se Novi Sad pretvorio u veliku ludaru. Svaki dan su neka ubistva, tuče, svađe... Svi misle da su bitni kako u saobraćaju tako u prodavnici, školi, restoranima, ... Od nas je i Bog digao ruke nažalost.
Bolje
29.02.2024 •
10:31
Da
Renovira stadion Vojvodine na 110 g od osnivanja I za pamtiće to pravi Vojvodinaši koji zbog muljavaca u upravi ne dolaze na utakmice al ima nas bar 100 hiljada u Novom Sadu kako je obećano prošle g a sad ćuti iako je deklarisan Vojvodinaš sa Limana 2. Il čeka naredbe iz bg. Uskoro će i ta sekta biti srušena na izborima u Novom Sadu pa se sad dodvoravaju kleru nazadn om. Ne damo prirodu i društvo.
Srky
29.02.2024 •
10:31
NS
Djuro kako ti objasniti da razumeš.....niko nije protiv crkve ili crkava....malo je lokacija problem
T
29.02.2024 •
10:30
A on udario na gradjane! Baš lepo od jednog gradonačelnika!
djoka
29.02.2024 •
10:30
Ahaha..polumilionskom!
dgs
29.02.2024 •
10:29
Koja agresija! Vrlo neprimereno za čoveka na toj poziciji!
Nisam politički opredeljen i čini mi se da će ovo okrenuti mnogo nas neopredeljenih protiv vlasti. Praktično je rekao da ga nije briga za gradjane, da smo irelevantni, vređa nas, ne želi da nas sasluša, razmotri predloge. Vrlo, vrlo ružno ponašanje od strane nekoga na poziciji gradonačelnika. To ne bi smelo da se dogadja.
Goran NS
29.02.2024 •
10:28
neeeee Djuricu, mislio sam da si IPAK DRUGACIJI, i da ces "provuci" neke svoje stavove ali ... znam te nisi to ti, ali ocito moras kako drugi kazu. zao mi te je.
Paneuropean
29.02.2024 •
10:28
Time change!
Ne partijski postavljeni gradonačelniče Život je svetinja! Crkve, religije i isprazni rituali su instrumenti kontrole za ličnu dobit! Šume koje sečete su svetinje, reke koje zagađujete su svetinje, vazduh koji trujete je svetinja! Bog je život sam a ne Istočno Evropsko tumačenje semitskih mitova od strane organizacije koja niže skandale jedan za drugim. Celokupno hrišćanstvo kao i druge organizovane religije se zasnivaju na negaciji života i praznih obećanja onima koji pate da njihovo siromaštvo i patnja ima nekog višeg smisla, nema! Osim bogaćenja i lagodnog života malobrojnih. istinski Bog diše kroz prirodu i sve ljude bez izuzetaka, što vi neprestano gazite na svakom koraku. Udarili na svetinje? Meni ništa od toga nije sveto, onaj hrast koga ste sasekli zbog Promenade i arapskih para vam nisam zaboravio! To je bila istinska svetinja! Ako ste vi i vama slični pod blagoslovom Boga, taj Bog meni ne treba! A nadajte se da ne postoji, jer vaša mržnja, gamzivost i pohlepa nemaju granice. E crkva pored štranda! Pa na svakoj raskrsnici da ih napravite nemožete se nadati istim rezultatima kao da je 19 vek! Ljudi hoće bolnice, škole, sportske centre, naučne institucije a ne prazne srednjovekovne građevine koje prkose životu i razvoju društva. Ali neka, sami sebi rupu kopate, biće to jednog dana lepa biblioteka, izložbeni prostor ili klub. Jednom kad dođe svesnija generacija i oporezuje mantijaše. A doći će! Jer uvek svuda dođe takva promena, a mesije niotkuda!
vodnik prve klase
29.02.2024 •
10:26
Urbanizam
Pa vi svakog meseca menjate regulacioni plan grada Novog Sada, kako vam se ćefne.
Svaki od Vas želi da sazida nešto po čemu će biti zapamćen. Prvo i prvo završite ono što je započeto (završetak dela KCV, završetak zgrade kod semafora SNP, rešite bivše kasarne u gradu).
Ajde ajde
29.02.2024 •
10:24
Kakav spiner majstor
Jel ume da objasni kako ce biti vise zelene povrsine i zelenila ako izgradi crkvu na livadi?
Ukinuce parking?
Zvonice ljudima pod prozor, unizice kvalitet stanovanja?
Limi, rasteruj dok moze, teraj majstore, jos disemo!
neutralan
29.02.2024 •
10:24
Nemam ništa protiv crkve (a ni za) ali neka se ona gradi preko SMS poruka vernika a lečenje dece da prebacimo na budžet?
D
29.02.2024 •
10:22
.
Za početak je potrebna pismenost ovom narodu.
Za nepismenog čoveka, religija je samo manipulativni faktor, dok pismen čovek, religiju smatra zlom, jer ona "običnom" čoveku nije ništa dobro donela.
Vera je nešto drugo. Vera nema veze sa bilo kojom religijom.
V
29.02.2024 •
10:21
Ju, ju, pa ovaj gori od Vučevića, i to pred izbore! Vrlo nepromišljeno.
Umesto da naprave dijalog sa gradjanima i pokažu volju za humana rešenja oni nas napadoše agresivnom zamenom teza.
Mr. No
29.02.2024 •
10:20
Punk
Bivši panker (punk, eng. - propalica, dripac) se srozao još dalje od svoje nekadašnje kvazitule. Postao je dvolični panker u ruhu zaštitnika ispirača mozgova.
bananarama
29.02.2024 •
10:19
Tipiča radikalština.
Šešelj je svakom ko se devedesetih nije slagao sa njim lepio etikete "domaći izdajnik i strani plaćenik" a danas njegova politička deca lepe etiketu "napad na svetinje".
Mi smo jedan jako nesrećan narod.
Teška nas je nesreća zadesila da na vlasti imamo radikalski ološ koji nas postepeno vraća u neolit.
zztop
29.02.2024 •
10:19
Tamo gde ste vi branili svetinje i rušili drugima svetinje sad te svetinje brane međunarodne snage ...nećete valjda i po novom sadu litijati...
hehe
29.02.2024 •
10:18
Poprskani svetom vodicom
Propište kao vampir na beli luk i kao sam dj na svetu vodicu.
Nemanja
29.02.2024 •
10:18
@M
Nema adekvatnog prostora za crkvu na Limanu. I nije potrebna. Paljba odavde.
Platon
29.02.2024 •
10:16
Država
Kaže da " postoji potreba za povećanjem broja verskih objekata" a i ovi postojeći su skoro prazni.
Dragec
29.02.2024 •
10:10
Lopovluk i bahatost
Meni lopovluk i bahatost sa vase strane nisu svetinja, gradonacelnice!
Fosil
29.02.2024 •
10:09
Vratite nam Žutu kuću.
pera
29.02.2024 •
10:09
pa kad je novi sad multi-etncki (na vasu zalost) sto onda ne podignete katolicku crkvu, dzamiju mozda ?
Podbarac Original
29.02.2024 •
10:07
Opet lazes
Nikakva interesna grupa nisam,niti imam koristi ili stete od gradnje crkve na Limanu ali imam licno svasta protiv tebe i tvoje stranke SRS=SNS.
Marginalne politicke stranke ste bili nekada vi a sada ste vlast,to ide na cast gradjanima koji su glasali za vas.Prvi ste vi narusili tu multikulturalnost u Vojvodini,dzaba se sada busate da ste evropejci,pamtimo proterivanja drugih nacionalnosti iz Vojvodine,kao i mazanja sendvica,po jedan za Madjare a po dva za Slovake jer su oni dalje.Sta,ne secas se ?
Jel zivis na Podbari ?Nikada te nisam video u Almaskoj crkvi,ionako je uglavnom prazna i mali broj vernika je posecuje iako je stara i tradicionalna,uglavnom se skupe ljudi za Vaskrs,Bozic,Vrbicu i jos koji put.
Gradjani treba da odluce da li ce se graditi crkva ili ne a ne ti ili tvoja stranka,debilna ti je prica da smo protiva Srba,Srbije,svetinja.....klasicna radikalska prica,svi su protiv nas a vi kao branite srpstvo.
Nisu svi gradajani Novog Sada teletabisi,to su samo oni koji su sa tobom u kontaktu.
A zamolio bih te da se vratis na Liman pa tamo idi svak idan u tu crkvu sto ces da napravis.
Sram te bilo,pozdrav iz komsiluka.
Limanac
29.02.2024 •
10:07
Retorika je uvek ista, stalna zamena teza. Nije bitno dal slusas av-a, brnabu, bivseg ili sadasnjeg gradonacelnika. Svi su ko klonirani.
Ns
29.02.2024 •
10:07
Ns
Ovo jedino ima veze sa tim da se Novi Sad otima Novosadjanima na sve nacine.
V
29.02.2024 •
10:07
Pa neka je izgradi u svom dvorištu kad voli svetinje. Eno neka stave crkvu umesto svake Galensove zgrade ili tržnog centra. Neće? Vlast mrzi svetinje inače ne bi gradili toliko stambenjaka!
japajaci jednosmerni
29.02.2024 •
10:06
Crkva kao lakmus
Neverovno koliko se nahvataju na to mrzitelji . Odavno je tako na pomen skoro da pište, pobesne , zajapure se i ne mogu da sakriju bes i pokažu mrvicu toleranice cije koju traže samo za sebe.
Prolece
29.02.2024 •
10:05
Штранд
Да ли је Штранд "светиња" оним малобројним привилегованим новосађанима који деценијама само продужавају закуп кабина, ко да су их они лично правили. Тај закуп се преноси с колена на колено. А а ливада служи само за истрчавање паса који наравно остављају иза себе своје остатке док докони власници за то не маре. Зашто нисте правили пројекат прављења мини парка.
Svetko
29.02.2024 •
10:05
Sami ti ne o tome
Da zamolimo doticnog da ne uzima u usta rec svetinje crkva i slicne pojmove.
U crkvu je ulazio samo po pozivu da stane gde mu nije mesto za pevnicu i slicno.taman da sablazni svetinje
Salamander
29.02.2024 •
10:02
obahaćivanje Srbije
Vera je vera, a nevera, nevera.
Love is love, a lova je lova.
Ovi vole samo pare.
Zabole ih ćošak i za nas i za crkve i za Tvorca.
Samo pare!
I mi i Limani i Novi Sad i Srbija kompletno, svi ljudi, biljke, životinje, deca, bake...za njih je sve to samo mesto berbe, šišanja i čerupanja.
Farisejski sledbenici zla!
Пера Мурињо
29.02.2024 •
10:02
Преиначи у верску мржњу грађана Новог Сада а грађани се жале на парцелу ,могли су уклонити споменик Светозару Милетићу и тамо подићи капелу пошто сви баш ту пале свеће за покој душе
Srboljub
29.02.2024 •
10:01
ozbiljna greska
Poznaje li neko ovog danasnjeg gradonačelnika iz mladosti?
Predstavlja se kao Limanac i tako dobija naklonost gradske populacije dok je ocigledno sluga kleronacionalista koji otimaju javnu površinu gde se nadaju da ce stanovnici Novog Sada na Vodi moci da se ispovede, ako je to moguce.
Moramo ih spreciti u ovoj mracnoj nameri.
Limanka
29.02.2024 •
10:00
Zamena teza
Zamena teza je disciplina , uz ostale manipulacije, kojima se služe čelnici SNS, sledeći svoje lične interese, pritom uništavajući - u ovom slučaju jedan od obeležja Novog Sada / inače Institucije Srbije, Ustav , kulturu , pravosuđe itd /.
Kakve veze ima lokacija izgradnje crkve sa poštovanjem pravoslavne vere ? Nikakve .
Ali SNS nikad ne odgovara na pitanje, nego skreće temu na velike teme , patriotizam, poštovanje vere itd. Zamena teza.
Dosta nam je toga !
Brat Djura
29.02.2024 •
10:00
...
...pa kaze: "Da li je u pozadini svega napad na Srpsku pravoslavnu crkvu i svetinje?"
Klasicna zamena teza. Ne, nije napad na Srbiju kada se bunimo sto nam farbate fasade i prozore, ne, nije napad na SPC kada nam u 21 veku gradite crkvu na mestu gde ne treba da bude i gde je vecina ne zeli, ne, nije napad na SPC kada divljate na verske praznike paleci lomace i dizuci burad u vazduh, tako da te vase kvazi patriotske price mozete da prodajete deci u zabavistu, mozda se oni jos primaju na to.
znamo
29.02.2024 •
10:00
@Лиманац
„Муж је бранич жене и ђетета,
а народ бранич Цркве и племена!”
Zaključili smo odavno iz tvojih komentara da si na nivou plemena.
pepa
29.02.2024 •
09:58
ju ju ju
Ti si ovako, kao veliki vernik, je li? Porodičan čovek, koji svake nedelje ide u crkvu i poštuje običaje. Ti si jedan običan trbuhozborac sekte. Biće bez dostojanstva. I dobro pazi šta izjavljuješ. Pljuješ po sopstvenom narodu, a to neće da dobro izaći...
Cofi
29.02.2024 •
09:56
Bezobrazluk ili šta?
Ne smeta što će da se gradi crkva,ko je to uopšte rekao,nego gde će da se gradi. Lažovi i huškači!
Kostica
29.02.2024 •
09:54
Može,
ali da pored bude i džamija, sinagoga, katolička crkva, molitveni dom... uz to treba još i menjačnica, kladionica i apoteka. Tolko.
Joca
29.02.2024 •
09:54
@Deki
Evo ja kao Srbin te pitam a koliko su madjari napravili pravoslavnih crkava u Madjarskoj od drzavnog novca?
Bradonje u crkve
29.02.2024 •
09:54
Sve bradonje
Ovo bio panker?
casovnicar
29.02.2024 •
09:53
Svetinje
Ova izjava je samo dokaz da rukovodstvo ovog multietničkog grada ne poštuje građane istog tog grada! Ovo nije prvi ali je najočigledniji dokaz i tako već 10 godina unazad.
Nišlija
29.02.2024 •
09:53
Od kada je Novi Sad polumilionski grad?
Starosađanka
29.02.2024 •
09:53
Stop klerikalizaciji i fašizmu
Nama su svetinje sve što je Novi Sad činilo prijatnim i kulturnim gradom; zelenilo i drveće, parkići, stare lepe kuće, znameniti lokali, omiljena okupljališta - udarili ste na sve to i to ne samo verbalno udarili već uništavate bukvalno fizički.
Vaše svetinje niko ne dira, a vi naše sravnjujete sa zemljom. To što vi radite, kroz istoriju je bilo uobičajeno da to rade okupatori koji mrze domicilno stanovništvo i žele da unište njegovl kulturno nasleđe, način života i uguše slobodu.
Zoki sa brda
29.02.2024 •
09:53
To je samo reakcija gradjana i to treba prihvatiti. Reakcija Djurica samo pokazuje da je isključiv i da nema razumevanje za drugacije misljenje. Morate nauciti da slušate, osluškujete i vrednujete tudje mišljenje tj mišljenje svih gradjana. Pozdarav
igor_t
29.02.2024 •
09:51
I kao sto sam napisao u prethodnoj vesti, evo i istine.
Koska je bacena, narod reagovao, i sada SNS krece sa retorikama kao iz naslova.
Videcete da crkve nece ni biti, ali ce ovo da se koristi u politicke svrhe i prikupljanje simpatija naroda jel toboze, udatili su na veru.
A cisto tehnicko pitanje za gradonacelnika, na kojoj povrsini ce te je graditi, a da nije zelena?
lala
29.02.2024 •
09:51
Vecu glupost , budalastinu i besmislicu odavno nisam cuo .Sramota me je ko vodi Novi Sad.
Zare
29.02.2024 •
09:51
Ps
Uradili ste zaista puno za Novi Sad, ali ovo s crkcom uz nasip jednostavno ne ide.
Mari
29.02.2024 •
09:51
sramota za gradonacelnika
Sramota kakve gradonacelnike imamo.
Jedan gori od drugog.
Zaglupljvanje nije novosadski, gradonacelnice, kad vec pitate.
VVV
29.02.2024 •
09:50
Turbo fok crkva
Pucanje petardi, divljanje po ulici sirenama, turbo treš iz zvučnika... tako zamišljaju Pravoslavlje naslednici jahača popova...
NS
29.02.2024 •
09:50
Aman čoveče niko nije protiv crkve ali definitivno nije joj mesto na Štrandu. Nedolično je. Nađite pristojnu lokaciju pa gradite. Na šta će ličiti golotinja ispred hrama? I Bog će se naježiti
Jackie O.
29.02.2024 •
09:49
Ehhh...
Moj limanski "pankeru"...
Pera
29.02.2024 •
09:49
Nas gradonacelnik je obican manipulator.
Frau Baba
29.02.2024 •
09:49
Vid' pankera što se primio na prisajedinjavanje...
Gari021
29.02.2024 •
09:48
Panker u sakou starom
Neće pankeru stari biti protiv bolnica i vrtića, jer oni trebaju svima i osnov su zdravog i progresivnog društva, dok, kako kažeš svetinje i sveti čuvari tradicije žele da nas vrate u 13 vek...
Zare
29.02.2024 •
09:47
Organizujte referendum, ali bez turist glasaca, pa cete videti koliko nema smisla to sto pisete.
pera
29.02.2024 •
09:47
pa kad je novi sad multi-etncki (na vasu zalost) sto onda ne podignete katolicku crkvu, dzamiju mozda ?
Hahaaa
29.02.2024 •
09:46
Stid i sram
Ovaj se baš trudi da prefleka Miloša u demagogiji. Čoveče, u crkvu idem kad osetim potrebu za tim i nije mi teško da prošetam ili odem busom. Ali mi je jakooo važno da imam u kvartu vrtić i školu, lekara, park ( sa travom i drvećem), parking ispred ili iza zgrade. Tako da mani se tih "srceparajućih" priča i pokušaj da radiš posao gradonačelnika a ne partijskog vojnika.
NS
29.02.2024 •
09:46
Svetinje su nama nasa deca, oni su nasa buducnost, a ne bogomolje u 21. veku. Ulazite vi u nasu, a ne vasu decu, da ne bi odlazili iz zemlje, a grehe mozete da okajete i u nekom manastiru u povratku sa krkanluka preko Fruske gore.
yx
29.02.2024 •
09:45
svetinje
Prvi politicari ne poštuju svetinje...
Treba se ponašatati kako je Bog zapovedio ...to se odnosi na sve ljude
021
29.02.2024 •
09:45
Jako mi je smešan kad se ovako razljuti.
Đura
29.02.2024 •
09:43
Bolje crkva
Nego stadion ja sam za . Kome smeta nek ide na selo.
Joca
29.02.2024 •
09:41
Politicko podmetanje
Da se zapaziti iz objektivnih komentara, da nije napadana svetinja. Kitikovana je lose odmerena pozicija crkve uz plazu i sve preglasne aktivnosti na njoj. Namece se zakljucak da gradonacelnik zastupa neke druge interese a ne gradjanske.
Bot i moler
29.02.2024 •
09:40
Kako svetinja može biti neśto śto joś ne postoji i nije osveŝtano? Samo se deklariŝe kao priglupa, ali nepokolebljiva osoba.
Just ordinary
29.02.2024 •
09:40
Koja smejurija
Apsolutno nepotrebno ni ove postojece se ne koriste zbog alavosti ovozemaljskih predstavnika..cisto bacanje i pranje para..ko li ce da dobije tender bas velika nepoznanica, nekkbod zemara i bratije. Nego , kada je u zadnjih 50 godina napravljena bogomolja neke druge konfesije? U Ns pogotovo..iste su samo rusene, da podsetim , jermenska crkva i groblje...pozz
Kakvi istorijski ringišpil...od Žute kuće koja je bila progresivna u sivim socialistično komunističnim vremenima...
A nije zanimljivo da pod SNS-om kako raste broj crkava padamo na lestvici borbe protiv korupcije.... ne kažem da je Crkva kao takva kriva (a nju čine ljudi od krvi i mesa sa svim svojim ljudskim greškama)... samo kao objekti nemaju neki efekat na moral i progresivnost.... digresija...
Sale
29.02.2024 •
09:36
Ustaj Novi Sade, zadnji je trenutak odupreti se ovom urbanističkom i nacionalističkom nasilju!!!
Netreba nam crkva na Limanu, vernik sam, samo u centru imamo 3 pravoslavne crkve, a ima ih u gradu više od 10 i to je više nego dovoljno, prazne... Naši preci su u jednom mestu pravili JEDAN hram božji, nisu crkve kiosci da se prave na svakom ćošku!!!!!
Na izborima u maju da oteramo ove radikale jednom zauvek!!!!
Milan NS
29.02.2024 •
09:36
Bahaha
A protivnici ideje Srpski svet (Velika Srbija), koja podrazumeva otimanje dela teritorija susednih država, su udarili na sve što je srpsko?
Pa kad voliš svetinje i religiju, a ti napravi neku crkvu koja nije pravoslavna.
Ili barem napravi statistiku koliko to ljudi preliva iz crkvi i više nemaju mesta unutra (kao npr. što nema parkinga u NS) pa moraju da se grade nove.
Oh, wait...
65+
29.02.2024 •
09:34
koje svetinje
Bahatost crkve po trotoaru u centru i ne placaju parking. Ne placaju porez na nasu imovinu. Ne placaju svoj vozni park, kupuje im jadni narod. Najluksuznija kola voze. Naplacuju svadbe, sahrane, slave... od naroda. Dobijaju i od drzave tj. NARODA da grade te crkve ko pecurke. AMAN DOSTA VISE hocemo gradsku bolnicu a ne liste cekanja i smrt.
V
29.02.2024 •
09:34
Kakva crna mrznja?!!
U sred sportsko rekreativnog kraja, vi bi da stavite verski objekat?! Vi gurate prst u oko.
Nemanja
29.02.2024 •
09:34
Hoće na mestu Žute kuće da gradi crkvu a nama glumi komšiju. Ma mi smo za sad samo besni, tek ćemo da udaramo.
Kewa
29.02.2024 •
09:34
Milane, necemo crkvu.
M
29.02.2024 •
09:31
Nije mesto
Mislim da se niko ne protivi izgradnji crkve na limanu, nego su ljudi u čudu da se crkva gradi na tom mestu, na keju prepunom ljudi koji rekreativno trče (vežbaju) i kupačima sa štranda.
Nađite adekvatan prostor za Crkvu na Limanu, jer ovo nije!!!
Natalija
29.02.2024 •
09:31
Gradonacelnice konacno se ovo cekalo, ne treba da se cuti minornim grupicama koji zastupaju sve samo ne interese Novosadjana.
НН
29.02.2024 •
09:30
Лажне патриоте
Ударате ви на истинске светиње већ три деценије! Крадете и продајете будућност и здравље деце Србије. Срам да вас буде лопови! Ако изградите милион цркава, неће бешчашће бити опрано са ваших проданих душа!
nema svetinja
29.02.2024 •
09:30
samo avetinja
Svetinje ne postoje.
Kao ni Deda Mraz ni Crvenkapa i ostale izmišljotine u koje veruju jako mala deca i neki odrasli ali infantilni ljudi.
Neka citiraju član ustava, zakona u kom je formalno-pravno definisana "svetinja".
Nema tog člana niti enciklopedijske definicije tog termina.
To je kao kada bi navijač Voše rekao da je stadion Vojvodine "svetinja".
Daaa
29.02.2024 •
09:30
Sigurni zato sto su guzve u crkvama verovatno limanci prave guzvu u centru
Nimbus
29.02.2024 •
09:29
"marginalnih političko-interesnih grupa"
"zbog mržnje prema veri srpskog naroda"
"loša ljudska namera kada se to napada"
"napad na Srpsku pravoslavnu crkvu i svetinje"
"napadati izgradnju vrtića, škola ili bolnica"
"koriste tajkunske medije za širenje laži"
...
Taman kad je neko pomislio da ce biti umereniji.
Konacno recnik jednog pravog radikala. Hvala gradonacelnice sto ste pokazali pravo lice.
Zbogom pameti
29.02.2024 •
09:29
izvredja gradonačelnik sve novosadjane svih veroispovesti!
pa vi novosadjani i svi oni koji se tako osecate razmislite dobro o ovoj izjavi!
Šta je sledeće?
Jel ste taj verski objekat planirali generalnim planom?
Da li se taj objekat uklapa u namenu iz Generalnog plana turizam-sport i rekreacija!
Ali nije samo sporan plan za crkvu. Sporan je plan i za Jugoalata!
U nameni poslovanje na ulaznim pravcima planirate stanovanje?
Vidimo se u nedelju u podne!
Столе
29.02.2024 •
09:26
Светиња
вам је образовање, култура, а црква само избор, мој градоначелниче.
Libero
29.02.2024 •
09:26
Nedavači svetinja
Hoće li sad naprednjačke litije po Limanu?
Musaši
29.02.2024 •
09:26
Udarili su Vučić i Dačić kada su potpisali Briselski sporazum i predali Kosovo Albancima.
Perica
29.02.2024 •
09:25
Borba protiv pravoslavlja?!
Pa to ne palo ni Sex Pistolsima na pamet!
Nana
29.02.2024 •
09:25
Prvi ste počeli. Novosađanima je Štrand svetinja.
Деки
29.02.2024 •
09:24
Ђурићу не лупетај
Ево ја као мађар те питам колико сте католичких цркава направили државним новцем у ових 12 година власти?
.
29.02.2024 •
09:23
Vama su samo pare svetinja.
Dokle crkve i popovi?
Kada cemo prestati da lecimo decu SMS porukama?
Zoran
29.02.2024 •
09:22
Klasična reakcija SNS vlasti i zamena teza. Nije problem sama izgradnja crkve nego mesto gde se planira. Naravno odmah je to napad na crkvu i veru, spominju se vrtići i bolnice. Sve u skladu izvrtanja činjenica i laži kako to traje godinama. Ruganje zdravom razumu.
Vojvodjanin
29.02.2024 •
09:21
Gradonacelnice
Ako vec toliko istices da je Novi sad multietnicki i multikonfesionalni grad..zasto onda gradite samo srpsku Crkvu?
Zasto ne gradite univerzalnu Crkvu za sve ljude a ne samo za Srbe?
Isus je rekao nema vise ni Jevrejima ni Grka ni musko ni zensko vec svi smo isti pred Bogom.
Cak i ateisti su Bozja bica.Prema tome i oni imaju pravo da nemaju Crkvu vec pola parka bez crkve.A pola sa univerzalnom Crkvom
Igor
29.02.2024 •
09:19
Srbin
Gradite skole vrtice sportske centre ……
Joca
29.02.2024 •
09:18
Komentari u kojima će ovo biti podržano:
Ćirilični. Puni pravopisnih i gramatičkih grešaka.
Лиманац
29.02.2024 •
09:18
Не дамо светиње!
Ако затреба, бранићемо светиње попут браће сународника у Црној Гори и одбранићемо их!
„Муж је бранич жене и ђетета,
а народ бранич Цркве и племена!”
Liman
29.02.2024 •
09:17
Gradonačelniče SNS Đuriću, ja nisam ni politička, niti interesna grupa, već građanin Novog Sada. Imam pravo da zahtevam da se odluke ne donose bez mene, kada je moj neposredni interes u pitanju. Kao stanovnik Limana ne želim da se crkva ugura na mesto neposredno uz stambene zgrade i parking, sa sve bedemom i pomoćnim zgradama (2 hektara?) već želim da tu bude drveće, mir i tišina. Crvnena zvona su nekada zvonila u tornju koji je bio visoko iznad zgrada, a sada su zgrade naspram tornja i hiljade stanovnika Limana neće imati mira. Dovoljno je što nam noću trešti vatromet i što se leti muzika čuje do kasnih sati, ne treba nam nikakav i ničiji verski objekat na to mestu. I uopšte nije potreban, jer broj crkava u Novom Sadu uveliko zadovoljava potrebe vernika.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gradonačelnik Đurić o reakcijama na crkvu na Limanu: Udarili su na svetinje
Autor: 021.rs
Novi Sad
•29.02.2024.
•09:08 > 13:49
Komentari 275
Panta
Ako se nešto ne promeni odosmo svi u tri lepe...
Anunaki
Aaaaa kad su puna usta svetinje prokletog čoveka koji je sam sebe prokleo mazanjem i licemerstvom, a građanima otvorene uši i oči, punih hrabrih srca kava su i dostojna svetinje, onda ko što kaže naš bend monohrom čiji frontmen je doktor na AI tehnologiji:
Sav taj lažni sjaj, izbledećeeee izbledećeeee
Dragoljub
Bojan
Ako ti je Novi Sad "srpski gradić" to znači da gradove ni nemate xD
sNS wars
Неко тамо
Veteran
Nina
Ovo je prvi put, da sam pročitala,nešto lepo, od kada je ovaj gradonačelnik.
Novi Sad je pre svega:
Srpski gradić.
Ns time
Jeste li ga videli kadgod da proseta bez svite obezbedjenja?
@Prosta stvar
Vlado Subotic
Nebojsa
Slucaj
Kremašica
Na sta si spao. Svadjas se sa svojim novosadjanima a znas da nisi u pravu. Ti branis leglo lopovluka - SPC?? Bas onako...bljuc. Ah da, sve zarad stranke. Pa jel moguce da je dotle doslo.. Tuga je Novi Sad postao.
Troll power
02.03.2024 • 08:13
Ponovo u školu
Zemljište je gradsko i grad odlučuje tj izabranoi predstavnici a ne vlasnici drzavnih stanova otkupljenih za 200 DM koji pojma nemaju o svojini i treba pre svake pobune da se pitaju čije je to o čemu bih da komentarišem i odlučujem .
Neuki trolu, ti stanovi su bili dodeljivani univerzitetskim profesorima a ne trgovcima i švercerima. Ne bih rekao da neki neo-feudalac treba da ih uči pameti
pajo patak
Branka
Nada
Znate li uopste gde je Naselje i koliko stanovnika ima ?I koliko ljudi gravitira tom delu koji je predvidjen za sportski centar, sa bazenom? Ili ,vasim jezikom,KOLIKO JE TO GLASACA KOJE STE OBMANULI?
No
Бранимир
StAV
Prosta stvar
Јован
Цркви тамо није место.
Djordje
Toliko
Nemanja
KLF
Predvodnik
da pokažete izdajnicima svojim primerom. Ah da, gde god ste vi branili svetinje i srpstvo Srbi su nestali. Jedino što vi umete da branite odlično je vaš interes. Dok ovim rodoljubima što vas podržavaju to dođe do glave proćiće isto kao i mi iz Hrvatske, nestaće im zemlja. Branili ste i nas iz HR pa se cela moja familija iselila, ona koja nije izginula, ostali su nam samo grobovi tamo.
Mile
Prsli Klark
Ovo je zaista impresivno koliko vlast nema osecaj.
SRAMOTA!
Sesil
S
Jovan
Bane
Alex Ns
Dozna
ns
29.02.2024 • 18:33
Kada cemo ih vijati?
zar ti nisi umro?
andrija
29.02.2024 • 20:59
@andrija
postoji na petrovaradinskoj tvrdjavi...odavde se mogu poslati besplatno poruke u svemir...bar ranije je bilo tako...proveri...mozda ce ti se javiti i malo pojasniti mali zeleni ... ili idi kod Mi rastimovani ...ali pazi ovi ovozemaljski politicari vole samo...
Novosadjanka
Mile
Dzo
Fuj49
Nije nikakav napad, već protest protiv kRadikalskog manipulisanja crkvom i simbioze između crkve i nazadnjačke horde.
Bolek
A ti si baš odlično pročitao prostoriju i zaključio da nekom ovde puca prsluk za Kosovo xD
Milan
Milomir Svitlica
Realista
andrija
29.02.2024 • 18:17
Srami se Djuricu!
Radikalske floskule na Limanima ne prolaze, to dobro zapamti.
Inace, da se zna, u mojoj zgradi je naprasno prijavlheno 5oro, stizu im racuni informatike i iz banke. Nemoguce je da ti racuni uporno stizu a doticnih ama bas nikada nema.
Da ne pominjem da je pre 2 godine, pred izbore u aprilu, doslo 2 puna autobusa balavurdije od 20 godina, koji su upisani u MZ. Bili na 2h i otisli nazad za uzu Srbiju.
Nece vam proci, izgubicete Lumane ponovo!
Vidimo se u nedelju na protestu ispred Stranda!
to ti se zove teledirigovani lanac komandovanja strani ambasador izdaje komandu pa onda vodja salje sve nize i nize ...to je zakon padajuce...tako isto bilo i na KiM pa 1244...prave ,,,eto ti primer Bojka Bugarskog predsednika prvo rekao da moze Juzni tok ...posle otkazao jer ameri nisu dozvolili... Tadic nije prihvatio da bude saucesnik KiM...
teze
U ovom delu Limana gde se planira gradnja crkve su stanove uglavnom dobijali komunisti . Za vreme Miloševića su za 100 ili 200 sadašnjih E pretvoreni u ponosne vlasnike istih i posle nasilno skinuli darodavca.
Zmljište nisu dobijali pride iako se sada ponašaju kao vlasnici svega oko zgrada.
Milenko
ma sta 500 000
@Vesna
Ali sigurno ne znas ni koliko ima crkvi u NS a ne kolike su guzve odnosno prazne
G pen
Serpiko
Radikalske floskule na Limanima ne prolaze, to dobro zapamti.
Inace, da se zna, u mojoj zgradi je naprasno prijavlheno 5oro, stizu im racuni informatike i iz banke. Nemoguce je da ti racuni uporno stizu a doticnih ama bas nikada nema.
Da ne pominjem da je pre 2 godine, pred izbore u aprilu, doslo 2 puna autobusa balavurdije od 20 godina, koji su upisani u MZ. Bili na 2h i otisli nazad za uzu Srbiju.
Nece vam proci, izgubicete Lumane ponovo!
Vidimo se u nedelju na protestu ispred Stranda!
Xyz
Zeze
Neka
tzv. gradonacelnice
Crkve
Baš Čelik
Iks
Novi Sad
Tačan
Tačan
Vesna
mrva
sve rečeno, bravo
Zebra
T
Rusin
Sanja
Srba
NAIVAC
Neka prodaju svoje dzipove i neka na crkvenoj zemlji grde rkve od tih para.
Latinica
Ako ima Boga,spasice Srbiju.
Telepčan
Mojsije
Tja
Koki
VladaN
nsbot
kozak
ns
Raša
Bosketove
Ivana
Zivorad
Le
Sadjanin
Đurić lupeta.
Goran
Trebamo svi da de ujedinimo, ne prihvatimo crkvu na Štrandu jer i postojeće su puste ali iznad svega da ih u junu oteramo sa vlasti zauvek.
Preterani Garisa
DM
GG
doktor
Gojko
Mama
Pero Ničić
DžiajDžo
a hram da uhrame, jer su svesni svog duhovnog hramanja, moždane ćopavosti, nestvaralaštva, nesposobnosti, bezidejnosti, nepotrebnosti, čak štaviše nezgrapnosti, kojom samo smetaju.
Nema njima spasa. Znaju to. Zato se i trude da sve dobro upropaste, da se ne primeti taj kontrast, koliko su loši i nedostojni.
Neka ih milost Svevišnjeg dotakne, kada je već sami nemaju.
"Ružni, prljavi, zli."
Veternik
Vidoviti Limanac
Komšije vidimo se u nedelju....
djuricu
Voldi
Jer svetinja su deca a ne zgrade.
Iris
Limanac
Horus
Bata
tvrtko
reri
Ana
pipi
Lemi
Iguman
Ajde gradonacelnice odgovori mi na ova moja jeretika pitanja.
Naravno ako smeš.
Limanka
I da, knjige, braćo moja, KNJIGE, a ne zvona i praporce!
eq
?!?! Ima crkava po gradu dovoljno. Ima u Krilovoj, nije Liman ali sasvim dovoljno blizu. Pa sta je sledece, "nema Liman 3, nema Liman 4.." pa krenemo svaka ulica jednu crkvu?!?! Mozda najbolje jednu mobilnu crkvu na tockovima, pa da se premesta svake nedelje u drugu ulicu, da neko moze iz ulaza direkt da udje. Sredite prvo skole po Limanu i vrtice pa onda zidajte i kosmodrom. ZZrenjanin skola... kad sam prvi put odveo sina... u soku, od 1981. kad sam krenuo u tu skolu (tad se i otvorila) do 2023 nije jedan sraf promenjen, sve isto samo sto se raspada sve. Uzas.
Potpuno odustvo pameti kod lokalne vlasti... ne znam sta im je cilj. Da su objavili tipa sve skole i vrtice na Liamnu, krecemo u obnovu... imali bi mnogo veci efekat nego ovo guranje prsta u oko svim Limancima.
pajo patak
A kada je bilo koja verska zajednica iz sloge i ljubavi u polumilionskom gradu dobila dozvolu za izgradnju novog verskog objekta osim СПРЦ ?
Tom
Petar
Bombon
Darko
Maki
Treba ih napraviti još u školama,da se đaci pomole za peticu,ovo nije loše na Štrandu da se pomole pre ulaska u Dunav,na institutu postoji da se pomoliš pre operacije.Nije loše.
A za to vreme
Gradjanin
Isto vazi i za memorijal Balasevicu. Neka ga porodica napravi u njihovoj kuci , a ne u parku / uz memorijal predvidjen i kafic/.
Dosta sns bezobrazluka i kradje od gradjana!!
Gn
Grbavi
Sećam se kada su onomad aktivisti SNOa dolazili iz Pazove i proricali biće ovde velelepni hram.
Kako bi bilo da poradite na što više parkova u polumilionskom gradu, A.
Nivosađan
andrija
29.02.2024 • 11:14
Svetinje
Da li se samo ja sećam zakletve na vernost radikalima u crkvi?
AV i Toma pre Šešeljom...
Zbog ovoga će izgubiti na izborima u NS-u iako je opoziciji tragična
SNS pobediti ...jer jos uvek se slusa Hill i sprovodi zacrtana politika Amerike... ja se secam onda kada je Seselj javno pricao ...kako se oni zakljinju u crkvi...mislim da ima na netu jos snimaka... ili AV drzi robijasko odelo za Dinkica u skupstini... a u stvari samo...
Smejurija
LIMAN
ns posmatrac
Tu se trenutno ni psi neizvode, a tek nije ni igraliste za decu. Tako da je tacno da sad trenutno nema neku fukciju ta parcela.
To je manja parcela 35x80 metara i uopste nije podesna po meni za verski objekat jer su tu odmah pored stambene zgrade. Kako god da se izgradi recimo zvonik bi bio na 15-20 metara od stanova.
Eventualno da se opremi kao igraliste tj za sport/rekreaciju igraliste za deu to bi imalo smisla posto se nalazi uz kej i strand.
Tu pored je odmah i nefukcionalan teren za mini golf pa bi sve to moglo da se poveze uredi i privede toj nameni.
Limani nemaju verske objekte tj ceo taj deo grada ali to neznaci da treba da se nesto radi nakaradno. Treba ipak naci neko bolje resenje.
I ova crkva u Mise Dimitrijevica tj u Krilovoj je umetuta izmedju zgrada bas blizu a ova na Limanu bi bila jos bliza.
Ns
Treba dobro paziti na lokalnim izborima, narocito prigradska mesta gde ce uvesti od Mede Dode biraca izbosne da im glasaju.
Komsija
Liman II
Izgradi Žutu Kuću i okaj u njoj grehe
Joj
FreeDetelinara
Da da
zeleno
Zerstorer
Liman VI
Mićo
Markoni
Ta povrsina je za parking kad dodjemo na strand.
Neka stave crkvu na drugo mesto
Kac
Срба
Misur
Jelena Liman 2
Šanel od Kokoa
Инспектор Вишекруна
V
Zokins
Autogol
Novosađanin
Fikus
Miloš
Duško
PRVA SRBIJA
"Hvala" SPC
Postoji li neko istraživanje koje je merodavno (koliko ljudi iz te zajednice posećuju crkvu, ako ne posećuju, zašto i slično)?
Zašto je to objekt SPC kakvih već ima najviše u gradu, a ne upravo neke druge konfesije?
Razumem da bi SPC jednu lepu, ekskluzivnu lokaciju blizu Dunava i jednog velikog stratišta, to je odlično mesto što za raskopavanje nacionalnih rana i raspirivanje netrpeljivosti, za vrbovanje mladih iz kampusa, litijašenje po keju, Limanskom parku i slično. Možda nas leteća burad i lomače uskoro čekaju upravo u Limanskom parku ili kod Štranda.
Pahomije
Manite se "srpskih svetinja".
Hattori Hanzo
gojko
Treba
Vid
B
AV i Toma pre Šešeljom...
Zbog ovoga će izgubiti na izborima u NS-u iako je opoziciji tragična.
Smila
Jesi li ti panker ili balerina?
Marginalac
Inače, građevina razno raznih vrsta je previše. Sve više zgrada i betona, a sve manje zelenih i obradivih površina. Koliko je samo praznih stanova, poslovnih prostora, stadiona, pa i crkava. Zašto su crkve poluprazne, nije pitanje za vernike, nego za sveštena lica.
Umesto besomučnog "građenja", bolje da se zapitamo zašto se zatvaraju škole, gde su nam zdravstveni i prosvetni radnici,... Mnogo je pitanja, ali se ni jedno od njih ne može rešiti upornom, stihijskom i neplanskom gradnjom. Najčešće i nepotrebnom.
Juca
Misko
Попа Бициклиста
Liman anti sns
Da se ja pitam
Сеновић
Darko
Urodh
Neko dođe i uništi ti zgradu onda kažu "smeta vam srpska zastava'. Sada "smetaju vam svetinje". U pozadini je mržnja radikala prema urbanom Novom Sadu koji još živi na Limanima. Provociraju građane namerno.
Kuzman
Mim
Milanče
CBC
dzaba se trudite
vasa sramota ostaje zauvek
pokrali se rodjeni narod
to se ne prasta!
Завађивач
Једни ће бити против цркве из реалних разлога, па ће власт да каже "Они су против наше традиције самим тиме су против државе. Издајници!"
А онда ће ови што су против цркве рећи "Хоће цркву где јој није место. Хоће да извуку паре за нешто што не треба. (нпр. сетимо се палионице свећа у успенској цркви)
И онда ће да се посвађају, па ће им програм пред локалне изборе бити "Хоћемо цркву, црква смо ми" а другима ће бит "Нећемо цркву, то је крађа", а у ствари ће почети да се бетонира рибарац ...
Коска је бачена, сад ће народ да се глође, а ми ћемо радити шта хоћемо.
Liman +70
Brat
Bob
Nina
andrija
29.02.2024 • 09:47
pa kad je novi sad multi-etncki (na vasu zalost) sto onda ne podignete katolicku crkvu, dzamiju mozda ?
to mesto nije bas adekvatno za nikakvu crkvu dzamiju bilo cije vere... to je i mladi svestenik SPC rekao...ali teledirigovana politika vlasti iz... a gradjane i stanovnike ko sta pita...vlast je vlast... i da bio neki drugi gradonacelnik i predsednik Srbije kad je sprecena gradnja dzamije na Adicama.... pa istrazite ... tako da novci su novci jos kad se spoje jos sa politikom ...sve moze.
Bojan
Pa za istrčavanje pasa i treba da služi, a ne za parkiranje sektinih audija.
A za kabine možeš samo da patiš.
Maja
Фердо
Skoro svi ovi koji su poslali komentare protiv crkve. Shatiće oni , ali će im biti kasno .
Laza
Bolje
Srky
T
djoka
dgs
Nisam politički opredeljen i čini mi se da će ovo okrenuti mnogo nas neopredeljenih protiv vlasti. Praktično je rekao da ga nije briga za gradjane, da smo irelevantni, vređa nas, ne želi da nas sasluša, razmotri predloge. Vrlo, vrlo ružno ponašanje od strane nekoga na poziciji gradonačelnika. To ne bi smelo da se dogadja.
Goran NS
Paneuropean
vodnik prve klase
Svaki od Vas želi da sazida nešto po čemu će biti zapamćen. Prvo i prvo završite ono što je započeto (završetak dela KCV, završetak zgrade kod semafora SNP, rešite bivše kasarne u gradu).
Ajde ajde
Jel ume da objasni kako ce biti vise zelene povrsine i zelenila ako izgradi crkvu na livadi?
Ukinuce parking?
Zvonice ljudima pod prozor, unizice kvalitet stanovanja?
Limi, rasteruj dok moze, teraj majstore, jos disemo!
neutralan
D
Za nepismenog čoveka, religija je samo manipulativni faktor, dok pismen čovek, religiju smatra zlom, jer ona "običnom" čoveku nije ništa dobro donela.
Vera je nešto drugo. Vera nema veze sa bilo kojom religijom.
V
Umesto da naprave dijalog sa gradjanima i pokažu volju za humana rešenja oni nas napadoše agresivnom zamenom teza.
Mr. No
bananarama
Šešelj je svakom ko se devedesetih nije slagao sa njim lepio etikete "domaći izdajnik i strani plaćenik" a danas njegova politička deca lepe etiketu "napad na svetinje".
Mi smo jedan jako nesrećan narod.
Teška nas je nesreća zadesila da na vlasti imamo radikalski ološ koji nas postepeno vraća u neolit.
zztop
hehe
Nemanja
Nema adekvatnog prostora za crkvu na Limanu. I nije potrebna. Paljba odavde.
Platon
Dragec
Fosil
pera
Podbarac Original
Marginalne politicke stranke ste bili nekada vi a sada ste vlast,to ide na cast gradjanima koji su glasali za vas.Prvi ste vi narusili tu multikulturalnost u Vojvodini,dzaba se sada busate da ste evropejci,pamtimo proterivanja drugih nacionalnosti iz Vojvodine,kao i mazanja sendvica,po jedan za Madjare a po dva za Slovake jer su oni dalje.Sta,ne secas se ?
Jel zivis na Podbari ?Nikada te nisam video u Almaskoj crkvi,ionako je uglavnom prazna i mali broj vernika je posecuje iako je stara i tradicionalna,uglavnom se skupe ljudi za Vaskrs,Bozic,Vrbicu i jos koji put.
Gradjani treba da odluce da li ce se graditi crkva ili ne a ne ti ili tvoja stranka,debilna ti je prica da smo protiva Srba,Srbije,svetinja.....klasicna radikalska prica,svi su protiv nas a vi kao branite srpstvo.
Nisu svi gradajani Novog Sada teletabisi,to su samo oni koji su sa tobom u kontaktu.
A zamolio bih te da se vratis na Liman pa tamo idi svak idan u tu crkvu sto ces da napravis.
Sram te bilo,pozdrav iz komsiluka.
Limanac
Ns
V
japajaci jednosmerni
Prolece
Svetko
U crkvu je ulazio samo po pozivu da stane gde mu nije mesto za pevnicu i slicno.taman da sablazni svetinje
Salamander
Love is love, a lova je lova.
Ovi vole samo pare.
Zabole ih ćošak i za nas i za crkve i za Tvorca.
Samo pare!
I mi i Limani i Novi Sad i Srbija kompletno, svi ljudi, biljke, životinje, deca, bake...za njih je sve to samo mesto berbe, šišanja i čerupanja.
Farisejski sledbenici zla!
Пера Мурињо
Srboljub
Predstavlja se kao Limanac i tako dobija naklonost gradske populacije dok je ocigledno sluga kleronacionalista koji otimaju javnu površinu gde se nadaju da ce stanovnici Novog Sada na Vodi moci da se ispovede, ako je to moguce.
Moramo ih spreciti u ovoj mracnoj nameri.
Limanka
Kakve veze ima lokacija izgradnje crkve sa poštovanjem pravoslavne vere ? Nikakve .
Ali SNS nikad ne odgovara na pitanje, nego skreće temu na velike teme , patriotizam, poštovanje vere itd. Zamena teza.
Dosta nam je toga !
Brat Djura
Klasicna zamena teza. Ne, nije napad na Srbiju kada se bunimo sto nam farbate fasade i prozore, ne, nije napad na SPC kada nam u 21 veku gradite crkvu na mestu gde ne treba da bude i gde je vecina ne zeli, ne, nije napad na SPC kada divljate na verske praznike paleci lomace i dizuci burad u vazduh, tako da te vase kvazi patriotske price mozete da prodajete deci u zabavistu, mozda se oni jos primaju na to.
znamo
а народ бранич Цркве и племена!”
Zaključili smo odavno iz tvojih komentara da si na nivou plemena.
pepa
Cofi
Kostica
Joca
Bradonje u crkve
casovnicar
Nišlija
Starosađanka
Vaše svetinje niko ne dira, a vi naše sravnjujete sa zemljom. To što vi radite, kroz istoriju je bilo uobičajeno da to rade okupatori koji mrze domicilno stanovništvo i žele da unište njegovl kulturno nasleđe, način života i uguše slobodu.
Zoki sa brda
igor_t
Koska je bacena, narod reagovao, i sada SNS krece sa retorikama kao iz naslova.
Videcete da crkve nece ni biti, ali ce ovo da se koristi u politicke svrhe i prikupljanje simpatija naroda jel toboze, udatili su na veru.
A cisto tehnicko pitanje za gradonacelnika, na kojoj povrsini ce te je graditi, a da nije zelena?
lala
Zare
Mari
Jedan gori od drugog.
Zaglupljvanje nije novosadski, gradonacelnice, kad vec pitate.
VVV
NS
Jackie O.
Pera
Frau Baba
Gari021
Zare
pera
Hahaaa
NS
yx
Treba se ponašatati kako je Bog zapovedio ...to se odnosi na sve ljude
021
Đura
Joca
Bot i moler
Just ordinary
ja
Lidija
Dole klerofašizam!
Nizina
A nije zanimljivo da pod SNS-om kako raste broj crkava padamo na lestvici borbe protiv korupcije.... ne kažem da je Crkva kao takva kriva (a nju čine ljudi od krvi i mesa sa svim svojim ljudskim greškama)... samo kao objekti nemaju neki efekat na moral i progresivnost.... digresija...
Sale
Netreba nam crkva na Limanu, vernik sam, samo u centru imamo 3 pravoslavne crkve, a ima ih u gradu više od 10 i to je više nego dovoljno, prazne... Naši preci su u jednom mestu pravili JEDAN hram božji, nisu crkve kiosci da se prave na svakom ćošku!!!!!
Na izborima u maju da oteramo ove radikale jednom zauvek!!!!
Milan NS
Pa kad voliš svetinje i religiju, a ti napravi neku crkvu koja nije pravoslavna.
Ili barem napravi statistiku koliko to ljudi preliva iz crkvi i više nemaju mesta unutra (kao npr. što nema parkinga u NS) pa moraju da se grade nove.
Oh, wait...
65+
V
U sred sportsko rekreativnog kraja, vi bi da stavite verski objekat?! Vi gurate prst u oko.
Nemanja
Kewa
M
Nađite adekvatan prostor za Crkvu na Limanu, jer ovo nije!!!
Natalija
НН
nema svetinja
Kao ni Deda Mraz ni Crvenkapa i ostale izmišljotine u koje veruju jako mala deca i neki odrasli ali infantilni ljudi.
Neka citiraju član ustava, zakona u kom je formalno-pravno definisana "svetinja".
Nema tog člana niti enciklopedijske definicije tog termina.
To je kao kada bi navijač Voše rekao da je stadion Vojvodine "svetinja".
Daaa
Nimbus
"zbog mržnje prema veri srpskog naroda"
"loša ljudska namera kada se to napada"
"napad na Srpsku pravoslavnu crkvu i svetinje"
"napadati izgradnju vrtića, škola ili bolnica"
"koriste tajkunske medije za širenje laži"
...
Taman kad je neko pomislio da ce biti umereniji.
Konacno recnik jednog pravog radikala. Hvala gradonacelnice sto ste pokazali pravo lice.
Zbogom pameti
pa vi novosadjani i svi oni koji se tako osecate razmislite dobro o ovoj izjavi!
Šta je sledeće?
Jel ste taj verski objekat planirali generalnim planom?
Da li se taj objekat uklapa u namenu iz Generalnog plana turizam-sport i rekreacija!
Ali nije samo sporan plan za crkvu. Sporan je plan i za Jugoalata!
U nameni poslovanje na ulaznim pravcima planirate stanovanje?
Vidimo se u nedelju u podne!
Столе
Libero
Musaši
Perica
Pa to ne palo ni Sex Pistolsima na pamet!
Nana
Деки
.
Dokle crkve i popovi?
Kada cemo prestati da lecimo decu SMS porukama?
Zoran
Vojvodjanin
Zasto ne gradite univerzalnu Crkvu za sve ljude a ne samo za Srbe?
Isus je rekao nema vise ni Jevrejima ni Grka ni musko ni zensko vec svi smo isti pred Bogom.
Cak i ateisti su Bozja bica.Prema tome i oni imaju pravo da nemaju Crkvu vec pola parka bez crkve.A pola sa univerzalnom Crkvom
Igor
Joca
Ćirilični. Puni pravopisnih i gramatičkih grešaka.
Лиманац
„Муж је бранич жене и ђетета,
а народ бранич Цркве и племена!”
Liman
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H